רשמו ביומנים: פסגת הנדל"ן של "גלובס" תיערך ב-12 במארס

ועידת ישראל לנדל"ן 2014 של "גלובס" תציג את האתגרים הקשורים לענף הנדל"ן בישראל ■ בוועידה ישתתפו שר השיכון והבינוי אורי אריאל ובכירים רבים מענף הנדל"ן

בזמן שהממשלה נלחמת על הורדת מחירי הדירות, בנק ישראל הוסיף השבוע עוד שמן למדורה בשעה שהכריז על הורדת הריבית ב-0.25%.

מאז ההודעה נשמעו קולות מכל עבר שהזכירו שאותה ריבית נמוכה שניפחה בזמנו את בועת הנדל"ן תביא את הענף לנסיקה במחירי הדיור, ולא מעט זוגות צעירים ומשפרי דיור יתקלו שוב בקשיים להתחייב לתשלומי המשכנתא או לדמי השכירות שיעלו מדי חודש.

פסגת הנדל"ן של "גלובס" בשיתוף בנק מזרחי טפחות, שתיערך ב-12 במארס 2014, במעמד שר השיכון והבינוי אורי אריאל, תעלה את הנושא לסדר היום, תתייחס בהרחבה להתפתחויות ותעניק סקירה כללית ותמונת מצב עדכנית על מצב הנדל"ן בישראל 2014. בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: משבר הדיור, תשתיות ותחבורה לפיתוח כלכלי, זכויות החקלאים בקרקע, הרפורמה במיסוי, תפקידו של שמאי המקרקעין בשוק של מחירי הדירות המאמירים, התחדשות עירונית, דילמות תכנוניות של בנייה עירונית ועוד.

ועידת ישראל לנדל"ן 2014 של "גלובס" תציג את האתגרים הקשורים לענף הנדל"ן בישראל. בוועידה ישתתפו בכירים מענף הנדל"ן ובהם יזמים, חברות קבלניות, מהנדסים, אדריכלים, שמאים, מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון, משקיעים ועוד.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן