עובדי אוויס ישראל התאגדו בהסתדרות בתוך 13 שעות

ההסתדרות ביקשה לתאם פגישה עם הנהלת החברה כדי לפתוח בתהליך הידברות ומו"מ ולהגיע להסכמות בין הצדדים אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי ■ לאחרונה התאגדו גם עובדי אלדן בהסתדרות הלאומית

עובדי חברת אוויס (Avis) ישראל התאגדו בהסתדרות והיא הארגון היציג בחברה - כך נמסר היום (ה') למנכ"ל החברה יואב הורוביץ ע"י עו"ד חניטל סויסה, מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות. מעל שליש מ-800 עובדי החברה הצטרפו להסתדרות, בתוך כ-13 שעות.

מבצע ההחתמות נערך במטה החברה בבני ברק ובסניפים נוספים ברחבי הארץ, ביניהם: טבריה, עפולה, נצרת, חיפה, נהריה, נתניה ועוד. ההסתדרות ביקשה לתאם פגישה עם הנהלת החברה כדי לפתוח בתהליך הידברות ומו"מ ולהגיע להסכמות בין הצדדים אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי.

אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, בירך הבוקר את עובדי אוויס ישראל ואמר: "אני קורא להנהלת החברה לכבד את רצון העובדים ולפתוח במו"מ מיידי על מנת להסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי. אני מעריך כי בדומה לעובדי אוויס, נראה בתקופה הקרובה עובדים נוספים בענף מצטרפים להסתדרות". יצוין, כי לאחרונה התאגדו גם עובדי אלדן בהסתדרות הלאומית.

מוועד הפעולה של עובדי אוויס, בראשות משה (צ'יקו) אשכנזי, נמסר: "ההחלטה להתאגד משקפת את רצון עובדי החברה להסדיר את ביטחוננו התעסוקתי. אנו קוראים להנהלה לכבד את רצון העובדים ולשבת עמנו למו"מ. יחד נפעל למען עתיד החברה, בעזרת שיתוף פעולה מצד ההנהלה נבטיח שאוויס תמשיך להצטיין בתחומה, תוך דאגה לאנשים שעומדים מאחורי הצלחתה".