מסתמן: התיק נגד ירון ברלד ייסגר מחוסר ראיות

במשטרה מעריכים כי תיק החקירה נגד כוכב "ארץ נהדרת", החשוד בביצוע מעשים מגונים, צפוי להיסגר כבר בימים הקרובים, וככל הנראה לא יוגש נגדו כתב אישום ■ הסיבה: הגרסאות סותרות, ואין תשתית ראייתית מספקת

למרות שתי התלונות שהוגשו, מסתמן כי תיק החקירה נגד הקומיקאי ירון ברלד בגין תקיפה מינית עומד להיסגר. הגרסאות שעלו סותרות, ובאין עדויות חיצוניות, ייתכן כי המשטרה תחליט שאין די ראיות לגיבושו של כתב אישום.

היום (ה') גבו חוקרי המשטרה עדות ממכרם המשותף של הקומיקאי והמתלוננת, וככל הנראה גם דבריו לא חיזקו את טענותיה של בת ה-17 בדבר מעשה מגונה.

מוקדם יותר התייצב ברלד בתחנת המשטרה בחדרה לחקירה נוספת והביע תקווה כי הפרשה תגיע אל סיומה במהרה. "מקווה שייגמר, אינני עומד בזה יותר", אמר הקומיקאי.

חוקרי משטרת חדרה טענו כי לא קיבלו מכוכב "ארץ נהדרת" הסברים המניחים את הדעת בנוגע להתכתבויות בינו לבין הנערה בת ה-17, שהתלוננה בתחילת השבוע כי ביצע בה מעשה מגונה לכאורה. כך, למשל, עלה כי במסגרת היחסים בין ברלד למתלוננת, הוא כתב לה מסרים לכאורה כמו "אהבה שלי" ו"את פשוט אלוהית, אני מעריץ אותך" וכן מסרים בוטים יותר.

אתמול (ד') ביצעו החוקרים עימות בין ברלד למתלוננת, שהפך תוך זמן קצר לקולני. ברלד מצדו נשבר כמה פעמים ופרץ בבכי, אך המשיך לדבוק בגרסתו לפיה לא נגע בה באופן מיני.