פולאר: הדד-ליין למימוש העסקה עם רשת נדחה ב-4 חודשים

‎‎פולאר צפויה למכור את המניות שלה בזכיינית ערוץ 2 תמורת 5.2 מיליון שקל‏

‎‎חברת פולאר תקשורת דיווחה הבוקר (א') כי הגיעה להסכמות במהלך סוף השבוע עם בעלי השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת על דחיית מועד חתימת העסקה בין הצדדים ב-4 חודשים נוספים. פולאר תקשורת, המחזיקה ב-13% ממניות הזכיינית, צפויה למכור את אחזקותיה תמורת 5.2 מיליון שקל.

‏ביום חמישי הודיעה פולאר כי הדד-ליין הקודם למימוש העסקה עבר, וכי העסקה מבוטלת. להודעה יש השלכות עבור רשת, שכן מדובר בשלב א' של כניסת משקיעים חדשים לזכיינית. שלב ב' של העסקה הוא כניסת ענקית התוכן אנדמול, שלב שטרם אושר על-ידי הרשות השנייה. הרשות השנייה עדיין ממתינה לשורה של מסמכים הקשורים לאנדמול והמחזיקים בה בכדי לאשר את העסקה.

הדיון בנושא בלשכה המשפטית של הרשות השנייה החל כבר בדצמבר האחרון, ומאז ממשיכה ומבקשת הרשות השנייה עוד ועוד מסמכים מרשת ומאנדמול לאישורה.

בתוך כך הייתה זקוקה רשת לשני אישורים מהממונה על ההגבלים העסקיים - אחד מהם התקבל, והוא אישור עקרוני של הרכישה. השני, שאמור לעסוק בקשרים של אנדמול בשוק ההפקה הישראלי, טרם התקבל. ‏

אחרי סיום בדיקת היועצת המשפטית של הרשות השנייה, עו"ד הילה שמיר, את הנושא, יובאו מסקנותיה לשולחן מועצת הרשות השנייה, והיא צפויה לאשר את העסקה.

בעלי המניות ברשת
 בעלי המניות ברשת