חדשות הרכב: צפו במכוניות החדשות שנחתו בישראל

היום התוכנית בגלובס TV תהיה בסימן תערוכת המכוניות בז'נבה שסיפקה לא מעט כותרות ודגמים נוצצים ומסקרנים. קבלו כמה מהם

היום תוכנית חדשות הרכב בגלובס TV תהיה בסימן תערוכת המכוניות בז'נבה שסיפקה לא מעט כותרות ודגמים נוצצים ומסקרנים. מאזדה חושפת אב טיפוס מרהיב של הסדרה 2. קרב מכוניות המיני נמשך כשטויוטה מציגה את האייגו שלה שבוע בלבד לאחר שרנו הציגה את הטווינגו הקטנטנה.

בפינת הטמבון שלנו נכיר בן השאר גלשן גלים פרי פיתוחה של מרצדס ובגזרת הספורטיביות שנחשפו בז'נבה נהיה עם ההונדה סיווק אר קונספט, אאודי טי טי החדשה ודגם ההמשך לאלפא רומאו ארבע סי. נסיים את המהדורה עם שיא נורבורגרינג חדש של סיאט.

לאחרונה הציגה אפל את הקאר פליי, ממשק המיועד לעולם הרכב שמבוסס על טהרת מערכת ההפעלה IOS של החברה, הצפויה לשפר את חווית המשתמש עבור לקוחות אפל. אחת המכוניות הראשונות לאמץ את הטכנולוגיה הזו תהיה הוולבו XC90 שתוצג עוד השנה.
המשתמשים יוכלו להטמיע את האפליקציות שלהם במערכת המולטימדיה ללא צורך בהורדה מיוחדת אלא בחיבור פשוט, כמו כן המערכת תדע לעשות שימוש בטכנולוגית זיהוי הקול של אפל, סירי.

ונסיים את הפינה עם אתגר חריג במיוחד של מרצדס שהחליטה לבנות עבור גארט מקנמרה גולש גלים קיצוני במיוחד, גלשן גלים המותאם לגלי ענק בחוף נאזארה (Nazaré) הממוקם בחופה של פורטוגל. מקנמרה קיבל ארבעה גלשנים שתוכננו על ידו יחד עם מעצבים ומהנדסים של מרצדס בנץ במרכז העיצוב של החברה תחת השם אם בורד. הגלשנים שנבנו עם דרישות קפדניות של חוזק וגמישות התמודדו עם גלים בגובה של 24 מטרים ומהירות של 63 ק"מ בשעה על משטח לא יציב במיוחד. מקנמרה בן ה-46 נחשב אגדת גלישה בכל העולם והוא צלח את המשימה המסוכנת ללא קושי מיוחד ואפילו חזר לספר.

צפו בתוכנית המלאה...