רשות השידור ביטלה את תוכניתו של יענקל'ה מנדל

התוכנית לתה לכותרות לאחר שבימי הסופה הקשה בחודש דצמבר האחרון בחרה הנהלת רשות השידור לשדר אותה בשידור חוזר ולא לפרוץ בשידור חי עם שידורי החדשות

ועדת התוכן של מליאת רשות השידור אישרה אתמול את לוח השידורים של ערוץ 1, במסגרתו הוחלט להוריד מהמסך את התוכנית "נפגשים בשישי" בהובלתו של יעקנל' מנדל. התוכנית, ששודרה בימי שישי, עלתה לכותרות לאחר שבימי הסופה הקשה בחודש דצמבר האחרון בחרה הנהלת רשות השידור לשדר את התוכנית בשידור חוזר ולא לפרוץ בשידור חי עם שידורי החדשות.

הלוח החדש יעלה לשידור בהדרגה החל מהשבוע הבא. "במאמץ להדק את שיתוף הפעולה בין המדיות ובעיקר בין הרדיו והטלוויזיה הנחתה ועדת התוכן על הפקת פיילוט טלוויזיוני של תוכנית הרדיו 'לילה חי מאוד' עם אמנון פאר, שבמקביל לרדיו תשודר גם בערוץ 1", נמסר מרשות השידור. "בהמשך תיבחן אפשרות לשידור בטלוויזיה של תוכניות הרדיו, בהן יומן הבוקר, סדר יום, הכל דיבורים ותוכניות נוספות".

לוח השידורים החדש כולל עונה חדשה לסדרת הדרמה עטורת השבחים "30 ש"ח לשעה", את הסדרה התיעודית "חוזרים קדימה" העוסקת בתהליך החזרה בתשובה של ידוענים ואת הסדרה "נישואין במשבר", המביאה הצצה מקרוב לשינויים שחלו בתא המשפחתי בעשור האחרון.

במקום "נפגשים בשישי", תשודר מהדורת ערב שבת של תכנית התרבות "המתורבתים" ולפני ה"יומן" עם אילה חסון ישודרו תכניות חדשות של "מקבלים שבת" עם דב אלבוים. לאחר ה"יומן" תשודר הסדרה "תמונה משפחתית" המביאה את סיפורן של משפחות ישראליות ייחודיות.

בעקבות אי הוודאות באשר לעתידה של רשות השידור החליטה אתמול ועדת התוכן כי מעתה ואילך הפקות המקור שיאושרו יהיו מז'אנר סוגה עלית בלבד.