אתר נענע10 יעבור למשרדי ערוץ 10 בבית הוורד בגבעתיים

המטרה היא להעמיק את הסינרגיה בין האתר לבין הערוץ, שמחזיק ב-50% ממניותיו

בערוץ 10 מנסים לחזק את הקשר עם נענע10 והחליטו כי משרדי נענע10 יעברו ממיקומם הקבוע ברחוב כורזין בגבעתיים אל בית הוורד בעיר. כך ניתן יהיה להעמיק את הסינרגיה בין האתר לבין הערוץ, שמחזיק 50% ממניותיו.

מגמת חיזוק הקשר בין שני אמצעי התקשורת החלה כבר לפני כשנה וחצי, עת רכש רון לאודר באמצעות חברת JCS מחצית מהאחזקות בנענע10 מידי חברת נטוויז'ן, שהקימה בשעתו את האתר. העסקה, לפי שווי כולל של 10 מיליון שקל לכלל האתר, הביאה לחיזוק הקשר בין הצדדים לאור העובדה שלאודר היה מבין בעלי ערוץ 10. כך, בין היתר, הושק מחדש מתחם התוכניות של ערוץ 10 באתר ואף מונו מספר אנשים שהחזיקו בתפקידים הן בערוץ והן באתר, בהם סמנכ"ל המכירות דן רון.

חיזוק הקשר גם הביא את לאודר למנות איש מטעמו למנכ"ל ויריב ג'יבלי, מנכ"ל חברת JCSID מבית JCS, מונה לתפקיד. בהמשך החליט לאודר לעזוב את ערוץ 10 ולהעביר את אחזקותיו שם לנאמן ובמקביל סיים ג'יבלי את תפקידו בנענע10 אחרי פחות משנה. כעת, מנסה לאודר למכור את חלקו בנענע10 ובמקביל האתר מתנהל כבר שלושה חודשים ללא מנכ"ל בפועל אלא עם ממלא מקום בלבד.

מי שעשוי לתפוס את מקומו של ג'יבלי הוא דני רייכר, מנהל הניו מדיה של ערוץ 10. המינוי אמור להעלות להצבעה בדירקטוריון ערוץ 10 ובכך לחזק עוד יותר את הקשר בין הצדדים.

רייכר, שהגיע לערוץ 10 ממאקו ביולי 2013 והיה אחראי על הממשק בין ערוץ הטלוויזיה, חברת החדשות של הערוץ ואתר נענע10, סירב להתייחס למינויו האפשרי. "יש כל מיני תהליכים שמתרחשים בנענע10 כחלק מהמיזוג שלה בתוך הערוץ", אמר ל"גלובס". "ברגע זה אנחנו בוחנים את הדרך למזג בצורה הכי טובה. אנחנו מבינים שיהיה יותר נכון ויעיל שהאתר יישב פיזית במשרדי ערוץ 10 ליצירת הלימה יותר טובה. אנחנו בהחלט מאמינים בפוטנציאל של האתר".

בנענע10 מקווים שמינוי מנכ"ל קבוע יביא לתקופת יציבות באתר לאחר טלטלות רבות שעבר. יש לציין כי האתר ממשיך להחזיק במעמדו כאחד מחמשת האתרים הישראלים הפופולריים ביותר.

בערוץ עצמו סירבו להתייחס לעניין המנכ"ל ומסרו בתגובה כי "התחלנו בתהליך ארגון מחדש של פעילות הניו מדיה שכוללת את נענע10. יש כמה מודלים אפשריים לפעילות והם נמצאים כעת בבדיקה".