צופי ערוץ הילדים מכינים את הפרומואים של "גאליס"

במסגרת פעילות ראשונה מסוגה התבקשו צופי ערוץ הילדים להכין את הפרומואים לעונה החדשה של "גאליס" ■ הפרומואים הטובים ביותר ישודרו על המסך בחודש ההשקה

הסדרה גאליס ממשיכה לשבור שיאים. לכבוד השקת העונה הרביעית והמדוברת של "גאליס" - הדרמה המצליחה של ערוץ הילדים ב-HOT, השיק ערוץ הילדים קמפיין ראשון מסוגו במסגרתו יפיקו הצופים בבית את הפרומואים לעונה החדשה. הפרומואים הטובים ביותר ישודרו על מסך ערוץ הילדים וברשתות החברתיות.

במסגרת הקמפיין, קרא הערוץ לילדים דרך הדיגיטל להכין פרומואים לסדרה גאליס לכתוב תסריט, להפיק ולערוך פרומו משלהם לסדרה המדוברת. זוהי הפעם הראשונה בה הילדים הצופים מכינים בבית את התוכן עבור סדרת טלוויזיה. הילדים קיבלו פתיח וסגיר רשמיים מטעם הערוץ ופסקולאת החומרים שסופקו ניתן למצוא באתר הערוץ - kidstv.co.il.

הפרומואים הטובים ביותר יוכרזו כמנצחים והם ישודרו על מסך ערוץ הילדים לאורך כל ההשקה, כמו גם בפלטפורמות הדיגיטליות של הערוץ.

ב-24 השעות הראשונות של השקת הפעילות כבר נשלחו מאות פרומואים.

גאליס חוזרת לעונה רביעית בכיכובם תובל שפיר, אליאנה תדהר ודניאל מורשת. עלילת הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של חניכי מחנה הקיץ היוקרתי "גאליס". כוכבי הסדרה פרצו כבר מזמן את גבולות המסך הקטן והפכו לכוכבים גדולים בעולם הילדים, שמככבים בסרטים, הצגות, פסטיגלים ובקמפיינים שונים.