עם עלות אדירה של עשרות מיליארדי שקלים ועיכוב של 8 שנים לפחות בהשקה, יו"ר נת"ע הטרי, אלכס ויז'ניצר, מבטיח קבל עם ועדה כי הרכבת הקלה בגוש דן תנוע בשנת 2021 לכל המאוחר. את הבזבוזים, מינוי המקורבים והזחילה השערורייתית בהתקדמות הפרויקט הוא מבקש כעת לשים בצד, ולהעניק לחברה "שקט תעשייתי".
■ על מה הוציאה נת"ע 2.5 מיליארד ש' שקיבלה מכם?
"עד לפני חצי שנה ההיערכות לפרויקט הזה מבחינת הסביבה לא הייתה נכונה", אומר ויז'ניצר בראיון לגלובס TV. "אם זה היה בסקטור הפרטי ובעלי המניות היו סופרים כל רגע מבחינת ההמתנה - הכל היה נראה אחרת. היה נבחר מנכ"ל והייתה בקרה... כך זה לא עובד בחברות ממשלתיות".
ויז'ניצר מבטיח כעת כי "המועד המאוחר ביותר" להשלמת הפרויקט הוא שנת 2021 ו"צריך לעשות כל מאמץ להקדים את לוחות הזמנים. לצורך כך לקחנו אנשים נכונים ומאוד מאוד איכותיים... בקשה צנועה שלנו - לאפשר לנו לעבוד. לתת לנו שקט תעשייתי".
צפו בראיון המלא בסרטון המצורף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.