מסתמן: 7 משרדים יתמודדו על תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית

עם המשרדים שייגשו למכרז נמנים גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן, ליאו ברנט, דרורי-שלומי, שטרית מדיה גרופ, y&r ישראל ו-JWT ישראל

שבעה משרדי פרסום צפויים להתמודד על תקציב קופת-חולים לאומית. למרות התנאים הגמישים של המכרז, חלק ממשרדי הפרסום הגדולים בחרו, כל אחת מסיבותיו, לא לקחת בו חלק.

עם המשרדים שייגשו למכרז נמנים גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן, ליאו ברנט, דרורי-שלומי, שטרית מדיה גרופ, y&r ישראל ו-JWT ישראל.

בין משרדי הפרסום שיכלו לכאורה להתמודד ובחרו שלא לעשות זאת נמנים אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, ברוקנר-נטע-יער, פובליסיס ישראל, LEAD, שמעוני-פינקלשטין-ברקי ופרסום אברהם. בבאומן-בר-ריבנאי לא התקבלה החלטה סופית בעניין.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", המכרז על תקציב הפרסום של קופת חולים לאומית יצא לפני שבועות ספורים - בסמוך למכרז אחר שמתנהל בו-זמנית של שירותי בריאות כללית. בניגוד לשירותי בריאות כללית, שכיוונה מראש לעשרת המשרדים הגדולים בלבד, הרי שבלאומית נראה היה כי תנאי הסף פונים כמעט לכל 20 המשרדים הגדולים מבחינת היקפי הפרסום הנדרשים - זאת למרות שבניקוד שמקבל כל משרד ניתן יתרון לגודלו של המשרד.

הליך המכרז צפוי לכלול שלושה שלבים: הראשון יכלול התייחסות לעמידה בתנאי סף, הכרת המשרד וכדומה. בשלב שני ייבחרו מספר משרדים שיציגו מצגת קריאייטיב ואסטרטגיה, ומתוכם ייבחרו בשלב שלישי אלה שיתמודדו על ההצעה המסחרית.

היקף תקציב הפרסום של קופת חולים לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים, ומשרד הפרסום של לאומית כיום הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב. גליקמן מטפל בתקציב לאומית מזה שנים ארוכות וחתום על אחד המהלכים המוצלחים בתחום הבריאות בכלל, עם מהלך החסידות כפרזנטוריות, שזכה למספר לא מבוטל של פרסים בתחרויות פרסום של אפקטיביות וקריאטיביות.