חוויה אירופאית בארץ: הכירו את מלון הבוטיק ורסנו בנווה צדק

מלון ורסנו שבנווה צדק מספק חוויה מיני אירופית - חדרי המלון פזורים במרחב מצומצם ושוכנים בבתים היסטוריים

בתרבות האירוח האירופית הפכו בתים עתיקים/היסטוריים בכפרים ובעיירות ציוריות למלונות בוטיק חינניים. לא עוד מבנה מרכזי או מתחם סגור, אלא חדרים שפזורים אקראית במרחב, כחלק מהשכונה, ונטמעים באווירה. מלון ורסנו שבנווה צדק מתאים לתפיסה הזו, וחדריו שפזורים במרחב מצומצם יחסית, שוכנים בבתים היסטוריים, מספקים חוויה מיני אירופית.

החלק הראשון הוקם לפני ארבע שנים במתחם ביתו של זרח ברנט - ממקימי שכונת נווה שלום, ששומר בהקפדה והפך לסוויטות רחבות ידיים, מאובזרות לשהייה ממושכת ומשלבות חדש וישן. יחידה דומה נמצאת מעבר לכביש, גדולה ומתאימה לאירוח של משפחה מורחבת ואפילו של כמה זוגות. לפני פחות משנה הצטרף למתחם מבנה דו-קומתי נוסף. הקבלה עברה לקומת הכניסה, ובקומת הגלריה נוספו שלושה חדרי סטודיו מרווחים ונאים עם ריהוט אקלקטי, השומר על החיבור בין ישן וחדש. בכל חדר יש מכונת קפה ומיני בר עשיר - בתשלום נוסף. זה חבל, כי בכל מלון שמכבד את עצמו, ובעיקר מלון בוטיק, יש כיבוד כלשהו: יין, עוגיות, שוקולד, פירות או אפילו מים, והיעדרו כאן יוצר תחושת ריקנות והיעדר פינוק.

בין המתחמים יש חצר ציורית מקסימה, שופעת צמחייה פורחת. ארוחת בוקר ישראלית אוכלים בבית הקפה סוזנה הסמוך. כדאי לבקר גם בדלאל (מאפייה ומסעדה) הסמוכה. התפריט מיוחד, והמנות משובחות. לקראת הקיץ אמורה להיפתח במלון מסעדה, לרווחת האורחים.

המיקום, מול מרכז התרבות סוזן דלל, מעולה. הים, מתחם התחנה, שכונת נווה צדק, ואפילו יפו או נחלת בנימין, כולם במרחק הליכה. יש חניה צמודה למלון, אבל בתוספת תשלום: 59 שקלים ל-24 שעות. במחיר של החדרים כאן, ראוי היה לכלול את החניה כחלק מהשירות, ואפילו שיעלו קצת את המחיר, אם הם מוכרחים, אבל שלא יציקו שוב ושוב עם בקשות לתוספות כאלה ואחרות. זה מעצבן.

חדרים זוגיים: 1,100-1,700 שקלים ללילה; סוויטות לארבעה - 2,700-2,900; יחידת אירוח גדולה (לחמישה עד שמונה אנשים): 3,400-4,500 ללילה. * רחוב חברת ש"ס 15 (פינת שבזי 11), טל' 077-5545500, http://varsano.co.il