הפיצוי של המלון על הפרעה לסקס: חדר משודרג וארוחה

י. וזוגתו, תושבי המרכז, הגיעו לחופשה במלון דן בירושלים וניצלו את הפרטיות שמעניקים החדרים ■ בעודם במצב אינטימי, נכנסו אורחים אחרים לחדר לאחר שקיבלו בטעות מפתח בקבלה ■ הנהלת המלון הבטיחה שתפצה

שום דבר לא הכין את י. וזוגתו, תושבי מרכז הארץ, למה שהתרחש בחופשה שלהם במלון דן ירושלים בהר הצופים. בני הזוג היו בטוחים כי בחדר המלון מובטחת להם פרטיות ולא חששו להיות במצבים אינטימיים. לטענתם, דווקא במצב אינטימי כזה אורחים אחרים נכנסו לחדרם לאחר שקיבלו מהקבלה במלון את המפתחות.

"לא האמנתי שזה קורה לנו", סיפר י. לפורטל התיירות "דרכוני". "כשהיינו במצב אינטימי ביותר נכנסו אורחי המלון, בלי שום התרעה, והביכו אותנו קשות. מסתבר שבשל טעות שאירעה חשבו עובדי המלון שהחדר פנוי וביקשו לשכן בו אורחים . מאז שזה קרה מצאנו עצמנו במצב לא נעים בכלל, ובכל החופשה ההרגשה שלנו לא הייתה טובה. חופש זה בטח לא היה".

בשל המקרה החריג, הציעה הנהלת המלון לשדרג את החדר בחופשתם הבאה של בני הזוג, בשילוב ארוחה זוגית במתנה. "בשבוע שעבר החלטנו לצאת לחופשה נוספת במלון. בתשלום כמובן, אך כשהגענו לשם לא הסכים מנהל המלון להעניק לנו את מה שהובטח לנו בתואנות שונות", סיפר י. "בנוסף, בשל היותנו שומרי שבת ביקשנו מראש עזיבה מאוחרת בשבת, אך במלון סירבו לכך, ולכן החלטנו לוותר על החופשה ושבנו הביתה. לא די בכך שבחופשתנו הראשונה הובכנו קשות, אלא שגם בהמשך נאלצנו לעבור עוגמת נפש רבה ולוותר על החופשה".

מרשת מלונות דן נמסר בתגובה: "הנהלת מלון דן ירושלים התנצלה בפני הזוג על עוגמת הנפש שנגרמה להם בשהייה הקודמת שלהם במלון והחליטה לפצות את הזוג בשדרוג החדר והזמנה זוגית לארוחת צהריים בחופשה הבאה שלהם במלון. ואכן, בחופשה שהזוג הזמין בתאריך המצוין הועמד לרשותם חדר אקזקיוטיב משודרג והוצעה להם ארוחת צהריים בחינם.

"נושא העזיבה ביום שבת לא תואם עם המלון מראש, ומכיוון שהתפוסות ליום שבת היו גבוהות במיוחד, לא היה ניתן לאשר לזוג עזיבה במוצאי שבת המדוברת. יודגש כי המלון מאשר עזיבה מאוחרת בשבת בכפוף לתפוסת המלון ובהתחשב בכמות האורחים הצפויה להגיע ביום שבת עצמו. לכן יש לבקש זאת מראש ואישור יינתן בסמוך למועד החופשה עצמו".

למרות זאת, במלון הודיעו כי לאור השתלשלות העניינים, ולאחר שהנושא הועלה בפני מנכ"ל החברה, הוחלט להרחיב את הפיצוי לזוג ולשדרג אותם לסוויטה זוגית על בסיס חצי פנסיון בחופשה הבאה שלהם במלון.