הנהלת בזק בינלאומי והעובדים נכנסים למו"מ על הסכם קיבוצי

החברה מקבוצת בזק הודיעה הבוקר שהכירה בהתארגנות העובדים במסגרת ההסתדרות ■ מצטרפת לפלאפון ולחברה האם בזק בהתאגדות תחת ועד עובדים

בזק בינלאומי מצטרפת לפלאפון והופכת לחברה השלישית בקבוצת בזק (אחרי חברת האם שמאוגדת מזמן - ג.פ.) שמאוגדת תחת נציגות ועד עובדים בהסתדרות. החברה הודיעה הבוקר על כך שהכירה בהתארגנות העובדים ושתיכנס למו"מ על הסכם עבודה קיבוצי מול נציגות העובדים.

בכך, מנכ"ל בזק בינלאומי איציק בנבנישתי מסיים מהר את אי-הוודאות סביב סיפור ההתאגדות ומכיר בה וזאת על מנת לאפשר לחברה לחזור לעבודה רגילה.

לדברי ההסתדרות, במכתב שהעביר סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה צחי דותן, ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות אבי ניסנקורן, דותן הזמין את נציגי ההסתדרות לתאם עמו פגישת היכרות לצורך המשך ההידברות.

כ-2,000 עובדי בזק בינלאומי הכריזו על התאגדותם לפני כשבועיים לאחר שמחציתם חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות. ההתאגדות של עובדי בזק בינלאומי, שנחשבת לאחת החברות הרווחיות בתאגיד בזק, קרמה עור וגידים לנוכח השינויים המבניים המתהווים במפת התקשורת בישראל.

אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אמר הבוקר: "אני מברך את עובדי בזק בינלאומי על ההתאגדות. כעת אנו עומדים בפני מו"מ שמטרתו היא השגת הסכם קיבוצי שיאפשר לשמור על איתנות החברה תוך שיפור תנאי העסקתם של העובדים".