לפיד: מרבית הדירות בצריפין יימכרו ב-0% מע"מ

שר האוצר דיבר בביקור במחנה הצבאי: בצריפין ייבנו 17 אלף יחידות דיור במקום המחנה הצבאי שיפונה, מתוכם כ-7,000 ישויכו לראשון לציון ועוד כ-10 אלף לבאר יעקב, במסגרת הסכמי הגג

יאיר לפיד ממשיך לקדם במרץ את תוכנית 0% מע"מ על רוכשי דירה ראשונה. בדברים שאמר היום (ג') שר האוצר במחנה צריפין נאמר כי ייבנו 17 אלף יחידות דיור במקום המחנה הצבאי שיפונה, מתוכם כ-7,000 ישויכו לראשון לציון ועוד כ-10 אלף לבאר יעקב, במסגרת הסכמי הגג.

לפיד הבטיח עוד כי מרבית הדירות בצריפין יימכרו ב-0% מע"מ וכי "ככה אנחנו מגדילים את ההיצע. אנחנו הולכים ממקום למקום ומקימים ערים חדשות, וככה ב-2014 לראשונה מזה שנים הגענו למצב שההיצע עולה על הביקוש".

נזכיר כי אמש אישר קבינט הדיור בראשותו של שר האוצר בישיבה מכרעת את הצעות 0% מע"מ על דירות חדשות לרוכשי דירה ראשונה ואת מכרזי "מחיר מטרה", כל עוד אין "כפל מבצעים" (כלומר רוכשי דירות במכרזי "מחיר מטרה" לא ייהנו מ-0% מע"מ). דקות ספורות לאחר תחילת ישיבת קבינט הדיור הוציא דובר משרד השיכון הודעה עם פירוט על תוכנית מחיר המטרה, אותה הגה לפני כמעט שנה שר השיכון אורי אריאל, ואתמול "נופף" בה רה"מ נתניהו.