מועצת הרשות השנייה מאפשרת לערוץ 10 למצוא משקיע

מועצת הרשות השנייה החליטה לתת שהות לערוץ 10 למיצוי הליכים למציאת משקיע ולא לקבל את התאריך הקבוע בחוק ה-31 במארס, כתאריך בו תתן את המלצתה באשר לכשירותו של הערוץ לקבל רישיון

מועצת הרשות השנייה החליטה לתת שהות לערוץ 10 למיצוי הליכים למציאת משקיע ולא לקבל את התאריך הקבוע בחוק ה-31 במארס, כתאריך בו תתן את המלצתה באשר לכשירותו של הערוץ לקבל רישיון.

המועצה קיימה היום דיון בבקשת ערוץ 10 לרישיון, בו נכחו המנכ״ל רפי גינת ונציגיו של בעל השליטה בערוץ יוסי מימן - ליאו מלמוד ואירית אילוז. אלה דיווחו על ״מגעים מתקדמים הנערכים עם משקיעים מהארץ ומהעולם וביקשו מהמועצה שהות נוספת להגשת השלמות לבקשה אשר יאפשרו לערוץ להתחיל לשדר ברישיון״.

בתום הדיון קבעה המועצה, כי "לאור העובדה שטרם הוצג מבנה בעלות יציב ויכולת כספית וכלכלית של בעלי עניין בחברה, קובעת המועצה כי לא ניתן לקבל החלטה בעת הזו בבקשה שהוגשה במתכונת הנוכחית. ככל שיוגשו השלמות נדרשות, בין היתר בהיבטי הבעלות והיכולת הכלכלית, הם ייבחנו ע"י הנהלת הרשות אשר תציג את ממצאיה בפני המועצה, אשר תבחן באותה העת את כלל השיקולים הרלוונטיים ובכלל כך משמעות הגשת חלק מהנדרש באיחור."