"ידיעות" ביקשו - והרחוב אליו תעבור הקבוצה ייקרא ע"ש מוזס

למרבה האירוניה, קטע הרחוב ששמו יוחלף נקרא כעת "הכשרת הישוב", שם החברה של משפחת נמרודי, אשר במשך שנים החזיקה בעיתון "מעריב"

עיריית ראשון לציון קיבלה את בקשת קבוצת "ידיעות אחרונות" ותשנה את שם הרחוב אליו תעבור הקבוצה בעיר יקרא על שם נח מוזס, המו"ל והעורך האחראי הראשון של ידיעות אחרונות.

למרבה האירוניה, קטע הרחוב ששמו יוחלף נקרא כעת "הכשרת הישוב", שם החברה של משפחת נמרודי, אשר במשך שנים החזיקה בעיתון "מעריב". הרחוב ממוקם באיזור התעשייה המערבי של העיר בקטע הרחובות שבין נתיבי איילון ועד לרחוב לישנסקי. המשך הקטע ימשיך להיקרא רחוב "הכשרת היישוב".

במסגרת תוכנית התייעלות מקיפה שמקיימת קבוצת ידיעות אחרונות, היא מכנסת את כל אגפיה בתוך בניין אחד, בצמוד לבית הדפוס של "ידיעות אחרונות" בראשל"צ. המבנה יכלול 41 אלף מ"ר הכוללים משרדים, מרתפי חנייה ושטחים לתפעול הקבוצה. מתוכו יפעלו מערכת והנהלת עיתון ידיעות אחרונות, כלכליסט, ynet, וסטי, המגזינים: לאשה, ראש אחד, מנטה, פנאי פלוס ובלייזר, רשת המקומונים של ידיעות אחרונות והוצאת ידיעות אחרונות. מעיריית ראשון לציון נמסר, כי בבניין החדש צפויים לעבוד כ-2,500 עובדים מידי יום.

לשם כך עוזב העיתון את ביתו המיתולוגי שברחוב ע"ש נח מוזס בתל אביב, בסמוך למרכז עזריאלי.

מוזס, אביו של מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס ושל אשת התקשורת ג'ודי ניר-מוזס-שלום, היה המו"ל והעורך האחראי של עיתון ידיעות אחרונות. הוא ניהל את ידיעות אחרונות במסך קרוב ל-40 שנה, עד מותו בתאונת דרכים בשנת 1985.

בעיריית ראשון לציון אישרו כי וועדת השמות של העירייה החליטה על שינוי השם, בעקבות בקשת ידיעות אחרונות.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, מסר כי "העיר ראשון לציון בדרכה להפוך למרכז העסקים החדש של ישראל. העיר מציעה אלטרנטיבה מצוינת לעסקים, בין השאר, בשל היותה ממוקמת במרכז המדינה ובשל הנגישות מצוינת ברכב ובתחבורה ציבורית. אנו שמחים שקבוצת ידיעות אחרונות בחרה להעביר את כל פעילותה לעיר ואנו מתכוונים לסייע לה בכך ככל האפשר".

מ"ידיעות אחרונות" לא נמסרה תגובה.