בניין ברחוב יהודה מכבי בתל אביב נמכר ב-6 מיליון שקל

הבניין כולל קומת מסחר ודירת מגורים כאשר בכוונת החברה להגיש בקשה לתוכנית הכוללת זכויות בנייה שלא נוצלו וזכויות מתוקף תמ"א 38, להקמת 11 דירות שיועמדו להשכרה

קבוצת גבאי רכשה לאחרונה בניין ברחוב עמיאל 2 פינת יהודה מכבי בצפון תל אביב תמורת 6 מיליון שקל. הבניין נרכש מבעלים פרטיים. מדובר בבניין ישן הבנוי על שטח של 300 מ"ר וכולל קומת מסחר המושכרת ל"קפה קפה" ומספרה. מעל קומת המסחר ישנה קומה נוספת עם דירה אחת בלבד.

בכוונת קבוצת גבאי להגיש תוכנית חדשה לוועדה המקומית הכוללת את זכויות הבנייה שטרם נוצלו וזכויות נוספות מתוקף תמ"א 38. בסך הכל תכלול התוכנית החדשה במידה והבקשה שתוגש תאושר, קומת מסחר ועוד 5.5 קומות מגורים בהן 11 דירות בשטח 65 מ"ר, אותן בכוונת החברה להציע להשכרה החל מ-6,000 שקל לחודש, לתקופות של שנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות.

את הפנטהאוז שיוקם בכוונת החברה להציע להשכרה תמורת 10,000 שקל לחודש. קומת המסחר תכלול שטח של 250 מ"ר בשתי קומות, שיוצע להשכרה תמורת 40 אלף שקל לחודש.

יש לציין כי מדיניות עיריית תל אביב בנוגע לזכויות המוקנות בכל רובע בעיר נמצאת עדיין בהליכי התנגדויות בוועדה המחוזית ובשל אי הוודאות התכנונית ששוררת בינתיים, יזמים ממתינים בהגשת תוכניות לוועדה המקומית, עד להכרעה בסוגייה. את העסקה ביצע עו"ד מעיין אבנברג.

לפני שנה, רכשה קבוצת גבאי וילה ברחוב בודנהיימר 8, תמורת 20 מיליון שקל, על מגרש בשטח 700 מ"ר מיהלומן, תושב חוץ. בכוונת החברה להרוס את הווילה שעמדה על המגרש נטושה מזה עשור, ולהקים פרויקט מגורים שיכלול גם הוא 11 דירות 4-5 חדרים. את השיווק מבצעת חברת עזרא נכסים.