ינית לנג'רי: רשת הלבשה תחתונה - "בוניטה דה מאס"

באפריל הקרוב יושקו 5 חנויות ראשונות של הרשת בישראל ■ בכוונת החברה להרחיב את תמהיל המוצרים להלבשת לילה ובגדי-ים

אחרי כעשור וחצי של פעילות סיטונאית, חברת ההלבשה התחתונה ינית לנג'רי מרחיבה את פעילותה. בקרוב תשיק החברה רשת להלבשה תחתונה תחת המותג "בוניטה דה מאס" - מותג ישראלי לכל דבר.

5 סניפים ייפתחו בחודש הבא בקניון עזריאלי תל-אביב, קניון איילון, הקריון, קניון מול הים באילת, ובקניון גרנד באר-שבע. במאי תיפתח חנות נוספת בסטאר סנטר באשדוד. הסניפים ישתרעו של שטח של 70-100 מ"ר.

חברת ינית לנג'רי נוסדה בשנת 2000 על-ידי צ'רלי זיתוני שקודם לכן שימש כמנכ"ל חברת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה.

החברה מייצרת ומשווקת הלבשה תחתונה לנשים ובכלל זה חזיות, תחתונים, מחטבים, כותנות ועוד כשהמיקוד הוא בחזיות גדולות (עד מידה H). העיצוב נעשה בישראל והייצור מתחלק בין וייטנאם, סין ואינדונזיה.

עד כה התמקדה החברה בפעילות סיטונאית בלבד והיא משווקת את המותג לכ-300 נקודות מכירה בישראל הכוללות חנויות פרטיות ואת סניפי הרשתות אפרודיטה, אינטימה, המשביר, H&O, דונה ויקטוריה ואת. מחזור המכירות של החברה הסתכם אשתקד ב-31 מיליון שקל (ללא מע"מ) וזיתוני מעריך, כי בעקבות פתיחת רשת החנויות מחזור המכירות יגדל ביותר מ-50%.

לדבריו, "הרעיון לפתוח רשת הוא לא מהיבט כלכלי אלא מהיבט שיווקי. פתיחת הרשת נועדה למצב את המותג כמותג יוקרתי. אנחנו רוצים שלמותג יהיה ערך מוסף עם חנויות קונספט משלו. הרשת לא נועדה להגדלת מחזור המכירות למרות שברור שהמחזור יגדל ואם הרשת תביא למחזור טוב יותר ורווחיות - מה טוב".

מורן אטיאס הפרזנטורית

זיתוני מדגיש כי בכוונת החברה להמשיך בפעילותה הסיטונאית ולכן מחירי המוצרים ברשת החדשה יהיו זהים למחירי המותג ברשתות ובחנויות הפרטיות. לדבריו, "אני חייב לשמור על מחיר אחיד בגלל שאני סיטונאי. ברשת אנחנו ניתן הנחת מועדון וכל מיני הטבות שיצדיקו את הקניה".

- איך הרשתות שאתה עובד אתם קיבלו את ההחלטה שלך לפתוח רשת נפרדת למותג?

"הן קיבלו את זה יפה מאוד. אנחנו מותג מוביל שהם צריכים בחנויות. אנחנו כל הזמן מפרסמים ולכן הדרישה למותג די גדולה. מורן אטיאס היתה הפרזנטורית ואחריה היו בר רפאלי ופמלה אנדרסון. עכשיו חזרנו שוב למורן אטיאס".

בהמשך בכוונת החברה להרחיב את תמהיל המוצרים להלבשת לילה ובגדי-ים. זיתוני טוען כי "יש רוויה בשוק ההלבשה התחתונה הן בקרב היצרנים והן בקרב הקמעונאים. כדי להחזיק ברשת אתה צריך להחזיק בכל שרשרת האספקה החל מהייצור ועד המכירה לצרכן אחרת אין לך סיכוי לשרוד בטווח הרחוק בשל דמי השכירות הגבוהות בקניונים".