יהושע, ברוקנר וענבר-מרחב עלו לגמר מכרז מגדל

‎‎התקציב מטופל ביהושע, שעלה גם הוא לשלב הבא‏

‎‎השלב השני במכרז על תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל יוצא לדרך: ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום יהושע ‏TBWA‏, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן עלו לשלב הגמר והוזמנו לקחת חלק בתהליך הבחירה הסופי.

כפי שנחשף ב"גלובס", בתקופה האחרונה, על רקע שינוי הבעלות במגדל, שבמסגרתו נרכשה השליטה בחברה על-ידי שלמה אליהו ומונתה ענת לוין למנכ"לית, החלו בחברה לבחון את ההתקשרות עם מספר ספקים, בהם גם ההתקשרות עם משרד הפרסום יהושעTBWA ‎‏. החברה פנתה למספר משרדי פרסום, בהם ברוקנר-נטע-יער,‏‎, JWT ‎שטרית מדיה גרופ, והזמינה אותם לקחת חלק במכרז, שכלל בשלב זה הצעות מסחריות ומצגות משרד‏‎.‎‏

יהושע‎ TBWA ‎מטפל בתקציב הפרסום של מגדל מאז 2003, אז זכה בו במסגרת מכרז שבו לקחו חלק גם משרדי הפרסום אליקים-הרמן שטיפל עד אז בתקציב, וגלר-נסיס‎.‎‏

באותה תקופה עבר שוק הביטוח והפנסיה שינוי, ולא מעט חברות שלא פרסמו עד אז בווליום גבוה הצטיידו במשרדי פרסום שאמורים היו לסייע להם במיתוג, באסטרטגיה ובפרסום. יהושע הוביל את החברה למספר מהלכי פרסום - המשמעותי שבהם תחת הסיסמה "טוב שיש מגדל מאחוריך‎"‎‏.

שלושת המשרדים עימם בחרה מגדל להגיע לגמר מנוסים בביטוח: יהושע כאמור מטפל בתקציב כיום, ברוקנר-נטע-יער הינו חלק ממערך הפרסום של אי.די.אי (ביטוח ישיר) וענבר-מרחב-ניסן טיפל בעבר בתקציב הפניקס.