לונה-פארק תל-אביב: 15 ילדים נפצעו בשל תקלה במתקן

באחד הימים הכי עמוסים בשנה בפארק השעשועים בת"א, תקלה במתקן הקרוסלה גרמה ל-15 נפגעים קל שסובלים מחבלות ■ המשטרה: מדובר בכשל טכני

היום השני של חול המועד, והמוני מבקרים פקדו היום (ה') את הלונה פארק בתל-אביב - אלא שבשביל 15 ילדים הבילוי הסתיים בפציעה. בשל תקלה במתקן הקרוסלה ובו הכיסאות המסתובבים, שממוקם בלב הפארק, נפצעו 15 ילדים באורח קל.

צוות מגן דוד אדום הוזעק למקום ומטפל כעת בפצועים, בגילאי 10-5. טרם ברור מה נסיבות התקלה, אבל בינתיים הופסקה פעילות המתקן.

הדיווח הראשוני התקבל במוקד מד"א בשעה 14:48. במשטרה אמרו כי מבדיקה ראשונית מדובר בכשל טכני במתקן.

יוני, אב לילדים שהיה בתור למתקן, סיפר לחדשות 2 Online על רגעי התקרית: "הסיבוב הפסיק לפתע, והילדים הוטחו החוצה ואז פנימה במרכז המתקן, והם פגעו שם בעמוד מרכזי שהיו בו המון מנורות, שחלקן נופצו. הייתה שם די הרבה היסטריה, וההורים רצו בפאניקה למתקן".

מהנהלת הלונה פארק נמסר: "בעקבות תקלה טכנית במתקן הקרוסלה בלונה פארק, אשר בסיום כל סבב מאט, תהליך העצירה של הסבב הנוכחי היה מהיר יחסית מהמהירות הרגילה, ומספר ילדים נחבלו באופן קל וטופלו במקום. פעילות המתקן הופסקה, וצוות המהנדסים בודק את הנסיבות של התקלה. הנהלת הלונה פארק הודיעה כי המתקן לא יחזור לפעילות עד לבירור מקור התקלה ומניעת הישנותה".

זו לא הפעם הראשונה בה אירועים כאלה מתרחשים באתר הפופולרי. במאי 2012 פארק השעשועים בתל-אביב נסגר בעקבות תקרית בטיחות בגלגל הענק במהלכה נפצעה קל ילדה בת 5.

לאחר בדיקה של מהנדס בטיחות המקום נפתח שוב היום.