על אי בודד עם גרושתך

אני מהמר שהריאליטי החדש בערוץ 10, "עד סוף העולם", יהיה הצלחה

"עד סוף העולם", הערב ( ג') 21:00, ערוץ 10

‏‎‎אני מוכן לסכן את יוקרתי המקצועית ולהמר כבר במשפט הפתיחה: הסדרה "עד סוף העולם" תהיה הצלחה, אולי אפילו הצלחה גדולה מהסוג שערוץ 10 כל-כך זקוק לה. אם בעונה הקודמת של "הישרדות" (מה קורה בבית המשפט? מי מנצח? ערוץ 10 או רשת?) דיברו על ההתאמה בין שם התוכנית למצבו של הערוץ, הרי שעתה ייתכן מאוד שבסוף העונה הראשונה של ריאליטי-הגירושים הזה ידברו על הערוץ שהגיע עד לסוף העולם כדי לשרוד.‏

עוד כמה שורות ונתגרש, אני מבטיח, אבל עוד לפני שנרקוד על מדרגות הרבנות, אי-אפשר להתכונן לפתיחה של הריאליטי הזה, בלי כמה מילים על המנחה, אביב אלוש, שנמצא באחת התקופות הכי טובות בקריירה שלו.

מי שהחל ב"פיק-אפ" החביבה אך הסתמית, עשה דרך ארוכה מאז, בעיקר עם שתי סדרות שמיצבו אותו כאייקון: "אלנבי" ו"להיות איתה".

קל להתאהב באלוש החביב. באחד הראיונות האחרונים איתו הוא סיפר על נשים שניגשות אליו ברחוב וליד אשתו מתארות לו מה היו עושות לו... ובכן, גם התלהבות צנועה יותר, של גבר, היא בהחלט ראויה: לאלוש יש את התכונה החמקמקה הזאת שהיא חיונית להצלחה, ולפיה גם כשהוא עובד קשה, זה נראה כאילו הכול בא לו בקלות. מדרמה ועד פרסומת לקפה שחור, הוא ה"קול" החדש: מזרחי, מסורתי, נאה, חם עם חוש הומור ועקרונות בריאים. הגרסה החדשה של הישראלי היפה.‏

עכשיו בואו נתגרש, סליחה, נתרגש: דרך ארוכה עשה מוסד הגירושים מאז שהיה טאבו בישראל השמרנית בואכה שנות ה-80 ועד לבון-טון שהוא היום. אם עד כה הגיעו הגירושים לפריים-טיים רק באמצעות תוכניות תעודה (למשל "בטבעת זו", אפרופו ערוץ 10), הרי שעתה הוא הופך לשעשועון: צחקנו, בילינו, התאהבנו, ערכנו מסיבה, באו אנשים עם צ'קים, העסק קצת דעך אז עשינו ילד, לא עזר, התגרשנו.

במשפט האחרון תיארתי בקצרה את מרבית הסיפורים שייחשפו במהלך סדרת ההישרדות החדשה הזאת. אה כן ועוד משהו חשוב: התגרשנו - ואנחנו עדיין נראים (ובעיקר נראות) טוב בבגד ים!

‏יכול להיות שלהיתקע על אי בודד עם גרושתך נשמע לקוראים רבים כמו רעיון מהגיהינום, אבל כשהפרס הוא מיליון שקל לצאצאים המשותפים, הייאוש נעשה יותר נוח.

לפחות על-פי פרק הפתיחה, יש בהחלט למה לצפות ובמה לצפות, ורק סכנה אחת טמונה בפורמט החדש: בקרוב אנשים יתחילו להתגרש בכוונה כדי לשפר את סיכויי הסלבריטאות שלהם.

‏* ‎‎ציון: 8