סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה

גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון

העובדה שבמהלך חול המועד פסח חלק גדול מהציבור הישראלי שהה מחוץ לבית, הובילה לכך שמרבית הפרסומות שנכנסו השבוע למדד - בהן של פוקס, קוקה-קולה, ג'וי, הודיס, קסטרו, בזק וסלקום - שודרו לפני החג ולא היו באוויר בשבוע האחרון.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

בפרסומת נראה הפרזנטור הקבוע של החברה, גידי גוב, כשהוא נכנס לביתו של לי בירן ומציע לו להצטרף לחברה באמצעות אתר האינטרנט שלה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.8%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת האופנה פוקס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

בפרסומת, המצולמת בשחור-לבן, דוגמנים רוקדים עם מסגרות צבעוניות. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את שיעורי הזכירה הנמוכים של כלל הפרסומות, וכן את העובדה שרוב הפרסומות בדירוג כלל לא שודרו במהלך השבוע החולף.

הקמפיין של חברת פריגת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בתקופת הבדיקה הקודמת היה של חברת קוקה-קולה, עם השקעה נמוכה במעט של 1.4 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משמעותית ממספרן בתקופת הקודמת, ועומד על 429 (לעומת 585 בשבוע שלפני החג).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך גם כן מזה שהושקע לפני החג, ועומד על כ-35.9 מיליון דולר (לעומת 44.8 מיליון דולר לפני החג).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות