3.7 מיליון צופים ל"כוכב הבא" בפורטוגל, NBC רכשו את "תא גורדין"

תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" פותחה ע"י קשת וטדי הפקות, ואילו דרמת הריגול "תא גורדין" נוצרה ע"י רון לשם ועמית כהן ומופצת בעולם ע"י קשת אינטרנשיונל ■ וגם: אלן דג'נרס רכשה את זכויות הפורמט "כוח סבתות" של ערוץ 10

למעלה מ-3.7 מיליון צופים נחשפו לפרק ההשקה של הגרסה הפורטוגלית של הפורמט הישראלי "הכוכב הבא".

תוכנית הריאליטי, שפותחה על-ידי זכיינית ערוץ 2 קשת וטדי הפקות בהנהלת טמירה ירדני, הגיעה בפורטוגל לנתח צפייה של 32.7%, לממוצע רייטינג של 14.1% ול-1.2 מיליון הצבעות דרך אפליקציית התוכנית.

התוכנית, ששודרה ברשת TVI בפורטוגל, הפכה לתוכנית המובילה בפריים-טיים. התוכנית הוצבה מול הפורמט "The Voice" ששודר בערוץ המתחרה, וזו צנחה לנתח צפייה של 19.5%.

אפליקציית התוכנית דורגה במקום הראשון בפורטוגל, עם מספר ההורדות הגבוה ביותר ב-Google play וב-App Store. ב-10 הימים שלפני ניסוי הכלים שנערך השיגה האפליקציה 54.5 אלף הורדות, נתון שהוכפל במהלך שידור "ניסוי הכלים" המקדים לתוכנית.

הישג נוסף לקשת ולטדי היום, כשרשת NBC האמריקאית הודיעה על הזמנת הגרסה האמריקאית לדרמת הריגול "Allegiance", המבוססת על הסדרה הישראלית "תא גורדין", מאת התסריטאי ג'ורג' נולפי, אשר ביים גם את פרק הפיילוט לסדרה.

הסדרה של רון לשם ועמית כהן מופצת בעולם על-ידי קשת אינטרנשיונל, כשג'ורג' נולפי; מנכ"ל קשת, אבי ניר; ויונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes (השותפה בהפקה הישראלית); ישמשו כמפיקים אחראיים יחד עם יוצרי הסדרה וגיורא יהלום. הסדרה האמריקאית מופקת על-ידי אולפני יוניברסל קשת וחברת הלוויין yes.

בגרסה האמריקאית, אלכס אוקונור, אנליסט CIA צעיר ואידיאליסט המתמחה בתחומים רוסיים, מגלה סוד מטלטל על משפחתו הקרובה והעמידה, שעומדת להתפרק כאשר נחשף שהוריו מארק (סקוט כהן - "Necessary Roughness") וקטיה (הופ דיוויס - "בטיפול", "The Newsroom"), הם מרגלים רוסיים שחדלו מעיסוקם לפני שנים רבות. במהלך הסדרה הקרמלין יגייסו אותם מחדש לשירות, כאשר יתכננו מבצע טרור בגבולות ארה"ב שיכניע את אמריקה.

עוד בארה"ב: חברת ההפקה של אלן דג'נרס רכשה את זכויות הפורמט "כוח סבתות" של ארצה הפקות וערוץ 10, שצפויה לעלות היום לשידור בערוץ. דג'נרס צפויה להפיק פיילוט לפורמט. בסך-הכול רכשו את הפורמט 27 מדינות, בהן סין, רוסיה, ברזיל ושוויץ.

גיבורות "כוח סבתות", או בשמה הלועזי "‏Gran plan"‏, הן 3 סבתות שמשתמשות בניסיון חייהן העשיר כדי לעזור לדור הצעיר להתמודד עם משברים אישיים.