טאבלט 8 אינץ' של ZTE - בינוני במחיר נוח

ה-S8Q נמכר במחיר לא גבוה (1,000 שקל), גודל המסך שלו נוח לשימוש והחומרה מספקת לרמת המוצר

ענקית התקשורת ZTE הסינית נחשבת פופולרית מאוד מחוץ לישראל, אבל בארץ היא עדיין מגמגמת.

הסיבה לכך היא שהיבואן בוחר לייבא סמארטפונים ברמת חומרה הבינונית ובתמחור לא מספיק אטרקטיבי. לאחרונה החלה יורוקום למכור את הטאבלטים של ZTE, אולם גם כאן הכניסה לשוק נעשית עם טאבלטים ברמת מפרט בינונית, מצד שני המחיר לא בשמיים.

מסך: אחד הדברים החשובים בטאבלט הוא המסך. ה-S8Q מגיע עם צג בגודל 8 אינץ' שנוח מאוד לצפייה או לשימוש בידיים, איכות התמונה סבירה ולא יותר - רזולוציה של 1024 על 768 פיקסלים.

ממשק: הטאבלט הזה מגיע עם אנדרואיד בגרסת ג'לי בין (4.2.2). היא לא החדישה ביותר, אבל כנראה שתספיק לרוב המשתמשים במוצר. חוויית הממשק ש-ZTE מציעה כמעט זהה לזו המקורית של גוגל, כאשר היצרנית הסינית כמעט שלא הוסיפה יישומים שלה, פרט לכפתור ניווט קטן שניתן למקם בצדי המסך, לצורך גישה לאפליקציות חשובות או גישה לעמוד הבית. רעיון חביב, אבל לפעמים כפתור הניווט נתקע וסתם מפריע.

חומרה: מעבד מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 8 ג'יגה כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 32 ג'יגה). הרמקולים ואיכות הסאונד איומים.

מצלמה: מצלמה עם חיישן 2 מגה פיקסל ללא פלאש. התוצאות מביכות. מצד שני, איכויות הצילום גם בטאבלטים מתחרים, הם לא תמיד מוצלחות.

בשורה התחתונה: ה-S8Q נמכר במחיר לא גבוה, גודל המסך שלו נוח לשימוש והחומרה מספקת לרמת המוצר.

מחיר: 1,000 שקל.

ציון: 8.