גינדי החזקות מציעה דירות 3 חדרים ברמלה במיליון שקל

מדובר במגרש האחרון ששיווקה רשות מקרקעי ישראל בשכונת מצליח ברמלה בו זכתה בחודש נובמבר האחרון גינדי החזקות לאחר שגברה על גינדי השקעות בבעלות בני הדודים

שכונת מצליח ברמלה, היא אחת השכונות החדשות הממוקמות במרחק 20 דקות מתל אביב בהן ניתן למצוא דירות חדשות סביב מיליון שקל: חברת גינדי החזקות הודיעה לאחרונה כי היא מציעה דירות 3 חדרים בשכונה ב-1.03 מיליון שקל, בפרויקט שתקים על המגרש האחרון ששיווקה המדינה בשכונה החדשה.

מדובר בפרויקט "גינדי גרדנס" שמקימה החברה לאחר שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל בחודש נובמבר האחרון ורכשה קרקע בת 8.2 דונם ב-43 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח. הפרויקט יכלול 6 בניינים בני 3-10 קומות, הכוללים 112 דירות בנות 3-5 חדרים בשטח 80-116 מ"ר ומרפסות.

בגינדי החזקות מסרו כי 50 הדירות הראשונות בפרויקט ישווקו בשלב ההשקה בהנחת פריסייל של 110 אלף שקל לדירה ויעמדו לאחר ההטבה על 1.02 מיליון שקל לדירת 3 חדרים בשטח 80 מ"ר ומרפסת, ו-1.169 מיליון שקל לדירת 4 חדרים בשטח 97 מ"ר ומרפסת. עוד מסרו בחברה כי בניית הפרויקט צפויה להסתיים בעוד 28 חודשים.

"שכונת קרית האמנים נחשבת לאחת מהצלחות הנדל"ן הגדולות ביותר בגוש דן בשנים האחרונות, וערך הנכסים בה צפוי לעלות משמעותית בשנים הקרובות", מסר סמנכ"ל השיווק של חברת גינדי החזקות צחי לוי. "פרויקט גינדי גרדנס נבנה על עתודת הקרקע האחרונה בשכונה, ומהווה הזדמנות ייחודית לאלו שמעוניינים ליהנות מאיכות חיים של מושב ולהישאר במעגל הראשון מחוץ לתל אביב, וכל זאת במחירים שמאפיינים נדל"ן ביישובי פריפריה".

בחודש נובמבר האחרון הכריזה רשות מקרקעי ישראל כי במכרז לרכישת קרקע המיועדת להקמת 116 דירות בשכונת מצליח ברמלה, זכתה חברת גינדי החזקות, מבין 13 חברות שניגשו למכרז, תמורת סכום של 31 מיליון שקל, בנוסף ל-12 מיליון שקל עלויות פיתוח. המחיר משקף סכום של 370 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע לדירה.

ההצעה של גינדי החזקות לא הייתה ההצעה הגבוהה ביותר שהוגשה לרכישת הקרקע. הצעה גבוהה יותר בסך 36 מיליון שקל מלבד עלויות הפיתוח, שהגישה חברת גינדי השקעות (באמצעות חברת בת) בבעלות בני דודם של גינדי החזקות, נפסלה על ידי ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל. עם פסילת ההצעה הגבוהה ביותר של גינדי השקעות, הודיעה רשות מקרקעי ישראל על זכייתה של גינדי החזקות במכרז.

גינדי השקעות פנתה לבית המשפט כנגד ההחלטה לפסול את הצעתה, אך בית המשפט בחר שלא לתת צו מניעה בעניין, וההכרזה על זכייתה של גינדי החזקות במכרז פורסמה לאחר עיכוב של שבוע ממועד פרסום יתר מכרזי רשות מקרקעי ישראל.

למרות מיקומו של המגרש סמוך לבסיס פיקוד העורף למכרז ניגשו 13 יזמים, חלקם יזמים פעילים המקימים פרויקטים למגורים בשכונת מצליח. זאת, מאחר שמדובר באחד המגרשים האחרונים הזמינים לבנייה בשכונה, מה שמצביע על ביקושים גבוהים לדירות בשכונה ואף מלמד על ציפייה לעליית מחירים. בין היתר מקימות פרויקטים למגורים במצליח החברות פרשקובסקי, אאורה ישראל, אלמוג כ.ד.א.י, רוטשטיין וחנן מור.