לרגל עונת החתונות: הצעות לשמלות כלה לא בסגנון קצפת

עם פתיחת עונת החתונות בשבוע הבא, קבלו הצצה לכמה מעצבים מקומיים שהיטיבו לעמוד בחוד החנית של המגמה הפחות אקסטרווגנטית בגזרת שמלות הכלה ולייצר מראות וינטג' לבנים בגרסה מודרנית ■ שיהיה במזל

תעשיית החתונות הישראלית, תחום תוסס ואדיר-ממדים, התופס כ-15% משוק האופנה הישראלי, תיכנס החל משבוע הבא לפיק השנתי שלה, עם פתיחתה הרשמית של עונת החתונות. לצד המגמה הרועשת של השמלות האקסטרווגנטיות, יש גם מעצבים מקומיים שהיטיבו לעמוד בחוד החנית של המגמה ההפוכה, המאופקת והאלגנטית יותר, ולהציג בעיקר מראות וינטג' לבנים בגרסה מודרנית, עשויים משי איכותי ומעוטרים בין היתר בתחרה, ברקמות, בשיפון ובפנינים.

בזמן שמעצבים ותיקים בתחום נהנים מתו תקן כמעט ממלכתי, המרחב המקומי של הז'אנר זוכה העונה להבלחות נוספות, אלטרנטיביות ולא פחות מרשימות, עם תמהיל מגוון במיוחד.

עד כלות
 עד כלות

ברגל ימין: חנות הנעליים המקוונת shoez

לא קל לכלות להיות מגניבות. מצד אחד, הן רוצות להיראות שיקיות ומיוחדות ומצד שני, אם ירחיקו לכת - ייראו כמו בתחפושת. חנות הנעליים המקוונת shoez, מהווה פתרון חלקי לבעיה - לפחות בגזרת הנעליים. קולקציות הנעליים המוצעות באתר נחלקות לנעלי כלה ולנעלי ערב, כששתי הקטגוריות מבטאות בדרכן את החשיבה העיצובית הפרקטית שמאפשרת שימוש גם אחרי היום הגדול. נוסף לדגמים הקלאסיים, תמצאו שם העונה גם מענה מגוון לטרנד עקבי ה-"chunky heels" במבחר גבהים.

* מחירים: 350-950 שקל. shoez.co.il

הכול כלול: יריד חתונות ענק של אתר MyDay

לטובת כל הכלות שמתכוונות לצלול לתעשיית החתונות בקרוב, יתקיים בשישי הקרוב יריד ענק של אתר MyDay המאגד את מיטב המגמות והספקים בתחום החתונות, מבחר נדיב של קולקציות מעצבים בהנחות אטרקטיביות וכן המלצות וטיפים מבעלי ניסיון. היריד יכלול כ-40 דוכנים לעיצוב אירועים, צילום, הלבשה תחתונה, אקססוריז לשיער, שמלות כלה של מעצבים מקומיים מובילים בהנחה, זרי כלה וסידורי פרחים, נעליים, קינוחים ועוגות חתונה.

* יום שישי, ה-16 במאי, בין השעות 11:00-16:00 באולם "שבע", רחוב הצפירה 19, תל-אביב

על רטוב: קולקציית בגדי ים מהודרים לכלות

קולקצית בגדי ים לכלות -BRIDAL SWIMWEAR, עוצבה במיוחד העונה על-ידי גל אנג'ל (העומדת מאחורי המותג אגלי דאקלינג), עבור לקוחותיה הכלות, שמתחתנות בגני ארועים עם בריכות ולא חוששות לקפוץ למים הצוננים עם בגד ים כלתי. המגמה הזו, שתופסת תאוצה משמעותית בשלוש השנים האחרונות, מקבלת אצל אנג'ל פרשנות אורבנית חיננית ומלאה בשיק.

* מחיר: 900 שקל