עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת פרסומת לביטוח רכב של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת, הפרזנטורית שני כהן, בתפקיד העוזרת של סוכן הביטוח שוקה, מנסה לשכנע לקוחות לעבור לסוכנות הביטוח של שוקה, בנימוקים שהציוד המשרדי אצלו (הנייר שעליו מודפס החוזה, סיכות השדכן שבהן הוא מהודק) איכותי ובטוח יותר. שיעורי האהדה לפרסומת דומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קבוצת שטראוס למותג מילקי שייק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת נראה בחור באודישן כשהוא רוקד ושר תוך כדי שהוא מערבב את המשקה של מילקי בטעם החדש - מוקה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.2%.

פחות פרסומות וחסויות

הקמפיין של מותג הרכב אופל (MOKA), באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, עם השקעה כספית של כמיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הקמפיין המושקע ביותר בתקופת הבדיקה הקודמת היה של חברת קוקה-קולה, עם השקעה גבוהה יותר, שעמדה על כ-1.4 מיליון שקל.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי למרות שהפרסומת של אופל היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, היא התברגה למדד רק במקום האחרון, הן בפרמטר הזכירות והן בפרמטר האהדה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משמעותית ממספרן בתקופה הקודמת, ועומד על 402 (לעומת 535 בתקופה הקודמת).

בנוסף, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית מזה שהושקע בתקופה הקודמת, ועומד על כ-36.3 מיליון דולר (לעומת תקופת הבדיקה הקודמת, שבה עמד על כ-44.9 מיליון דולר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות