רשמית: אפרים ברק הוא היועמ"ש החדש של ההתאחדות לכדורגל

עו"ד ברק, שמשמש כבורר בבית הדין העליון בשווייץ לערעורי ספורט (CAS), יחליף את משה אביבי שכיהן 17 שנים בתפקיד ■ ישראל-בלגיה יתקיים בטדי

מזכירות ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (ב') פה-אחד את המלצת ועדת האיתור, בראשותו של השופט בדימוס אורי גורן, למנות את עו"ד אפרים ברק לתפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות. ברק יחליף החל מ-1 באוגוסט את עו"ד משה אביבי, ששימש בתפקיד זה במשך 17 שנים.

ברק משמש כיום כיו"ר ועדת תקנון של ההתאחדות לכדורגל, והוא נחשב לאחד ממשפטני הספורט המובילים בארץ. בכובעו הנוסף, הוא משמש כדיין ב-CAS, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט בלוזאן, שווייץ (הגוף היחיד שיכול להפוך החלטות של בתי הדין השייכים לארגוני-על בספורט, כגון הוועד האולימפי, פיפ"א וכו').

בתוך כך, בישיבת מזכירות ההתאחדות היום, עדכן היו"ר אבי לוזון כי משחק הפתיחה של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2016, מול בלגיה - יערך באצטדיון טדי בירושלים. המשחק אמור להתקיים ב-9 בספטמבר. יתר משחקי הקמפיין יחולקו בין טדי לאצטדיון החדש בחיפה - סמי עופר. בכך, לראשונה בתולדותיה תעזוב הנבחרת הבוגרת את אצטדיון ר"ג הוותיק למשך קמפיין שלם.

כמו כן, נקבעו היום באופן סופי תאריכי פתיחה לעונה הבאה. ליגת העל תחל ב-16 לאוגוסט, ושבוע לפני כן יערך משחק ה"סופרקאפ", מוסד שיחודש החל מהעונה הבאה בהתאם לדרישות הטוטו (האלופה מכבי תל-אביב תשחק מול מחזיקת הגביע עירוני קריית שמונה). משחקי גביע הטוטו יחלו ב-26 ביולי.