סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת לביטוח רכב נראה זוג היונים המזוהה עם החברה על גג רכב, כשלצדו חסידי "נחמן מאומן" מרקדים לצלילי מוזיקה אלקטרונית. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.8%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת, המשיקה את תשתית האינטרנט במהירות 200 מגה של החברה, נראים משה איבגי, עוז זהבי ויתר כוכבי הסדרה "זגורי אימפריה", כשהם נזכרים בהתפתחות הגלישה באינטרנט, השזורה בהיסטוריה המשפחתית. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.2%.

עלייה במספר הקמפיינים המשודרים

לרמת הזכירות הגבוהה של הפרסומת ניתן לייחס גם את ההשקעה התקציבית הגבוהה בקמפיין. קמפיין הוט הוא המושקע ביותר תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

לשם השוואה, קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של מותג הרכב אופל, עם מחצית מסכום השקעה זה - כמיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה משמעותית ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 501 (לעומת 402 בתקופה הקודמת).

בנוסף, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה משמעותית מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.2 מיליון דולר, לעומת 36.3 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות 22/5/14
 פרסומות 22/5/14