737 אלף איש צפו במשדר סיום העונה של "עובדה"

‎‎משחק הכדורסל של מכבי ת"א רשם רייטינג 32.1% בערוץ 10, ו"האח הגדול" של קשת רשם 34.8%‏

‎‎משחק הכדורסל שבסופו הפכה מכבי תל-אביב לאלופת אירופה בכדורסל היה משדר הטלוויזיה הנצפה ביותר בשבוע החולף. 981 אלף ישראלים (בכלל אוכלוסייה) צפו בו. המשחק ששודר בערוץ 10 הוביל גם בכל הקשור למשקי-הבית היהודיים עם 32.1% צפייה. על-פי נתון זה, של אחוז משקי-בית יהודיים, משדר הריאליטי של "האח הגדול" של קשת, ששודר ביום רביעי, זכה לרייטינג גבוה יותר עם 34.8% צפייה.

‏משחק הכדורסל הכריע את "האח הגדול" גם בכל הקשור לנתח הצפייה - עם 47.6% מכלל הצופים בזמן שידורו. בסיכום המשחק, ששודר בערב ל"ג בעומר (מה שהוריד את סך הצפייה), צפו 53.6% מכלל צופי הטלוויזיה.

אירוע ספורט נוסף שהכריע השבוע את "האח הגדול" הוא גמר ליגת האלופות, שעמד, על-פי ההערכות, על נתון צפייה של 15.5% במשקי-בית יהודיים, עם שיא צפייה של יותר מ-18%. העובדה הזו גרעה ממשדר תוכנית הריאליטי של קשת במוצאי שבת, שירד אל מתחת ל-30% הצפייה במשקי-בית יהודיים והשיג 780 אלף צופים בלבד.

‏"עובדה" של קשת סיימה עונה עם נתון מוצלח ביותר (ולא רחוק מזה של "האח הגדול", מה שמנפץ את מה שאנחנו נוהגים לחשוב על העדפות הצפייה הישראליות) - 737 אלף צופים נרשמו לתוכנית הסיום. "רמזור" גם היא עם נתונים נמוכים ביחס לעצמה - 20.8% רייטינג לצד 582 אלף צופים בשידור השבוע.

זכיינית ערוץ 2 רשת רשמה שבוע חלש מאוד. הזכיינית החליטה שלא להתמודד מראש עם הגמר של מכבי תל-אביב, ולכן הפריים-טיים שלה ביום שני הגיע לנתונים אופייניים יותר לערוץ 10. אך גם יתר השבוע לא זהר - 21.5% בלבד לריאליטי בהנחייתו של אברי גלעד, "המיזם", ו-18.6% בלבד ל"כלוב הזהב". השעשועון התאפיין גם בנתח צפייה נמוך יחסית של 28.5% בלבד. ‏‎‎‏

רייטינג
 רייטינג