הסמארטפון הטוב בשוק כיום: צפו ב-G3 החדש של LG

מסך חד, עיצוב דמוי אלומניום ומצלמה עם מיקוד לייזר - LG משיקה את מכשיר הדגל החדש שלה, והוא מרשים

בשנה האחרונה חברת LG הפכה משחקנית שולית בעולם הסלולר הישראלי, לחברה עם מכשיר דגל בשם G2 שהפך להצלחה עולמית ומקומית. אתמול (ג') הכריזה החברה במסיבת עיתונאים בלונדון על ממשיך דרכו - ה-G3, הצפוי להגיע לישראל כבר בשבוע הראשון של יולי במחיר של כ-3,000 עד 3,500 שקל.

בדומה ל-G2, גם ה-G3 הוא כנראה הסמארטפון עם החומרה החזקה ביותר לנקודת זמן ההכרזה. מדובר בסמארטפון שמציע חומרה טובה יותר מזו של הגלקסי S5 או ה-One M8 של HTC, כאשר הדגש הוא בנתונים שגם משתמשים שלא נחשבים לפריקים של טכנולוגיות יבחינו בהם.

"החידוש החכם ביותר, בשוק סמארטפונים המתפתח במהירות, הוא יצירת הרמוניה בין טכנולוגיה מתקדמת לבין חוויית משתמש מפושטת", אומר ד"ר ג'ונג סיו פארק, נשיא ומנכ"ל LG. "דגם ה-G3 הוא התוצאה של מאמצנו ליישם את הרעיון במוצר מוחשי. ואנו מרוצים מאוד מהתוצאה".

הדבר אותו ירגיש המשתמש כבר בשנייה ראשונה שיראה את ה-G3 הוא העיצוב. LG מצאה פתרון המשלב את המראה האלגנטי של אלומניום למחיר הזול של פלסטיק. הסמארטפון החדש עשוי מפלסטיק דמוי מתכת מוברשת. כשמתסכלים על ה-G3 נראה שמדובר במכשיר העשוי מאלומניום, סטייל ה-One.

המסך החד ביותר

המסך הוא אחד הדברים החשובים למשתמשים, הגלקסי S5 מתגאה בצג בגודל 5.1 אינץ' באיכות מצויינת של Full HD (רזולוציה של 1920 על 1080 פיקסלים) עם צפיפות פיקסלים של 432ppi. ה-G3 מצליח להציע איכות חדה יותר מזו של סמסונג וזה בזכות מסך בגודל 5.5 אינץ' (עם מסגרת דקיקה) ברזולוציה הכפולה מזו של Full HD (רזולוציה של 1440 על 2560 פיקסלים) אותה החברה מכנה Quad HD עם צפיפות פיקסלים של 534ppi.

המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS Plus) וגם טכנולוגיה חדשה בסמארטפונים - מיקוד לייזר. טכנולוגיה זו מאפשרת ל-G3 ללכוד את הרגע הטוב ביותר גם באור חלש, על-ידי מדידת המרחק בין נושא הצילום לבין המצלמה, באמצעות קרן לייזר.

טכנולוגיית הטעינה האלחוטית עדיין לא הפכה לפתרון מספיק מוכר, אחת הסיבות לכך שחלק מהחברות המשתמשות בה, כמו סמסונג, דורשות להחליף את כיסוי גב הסמארטפון על-מנת שהיכולת הזו תעבוד בטלפון. ה-G3 כולל את הפתרון הזה ישר מהקופסה, חבל שבחברה גם לא מצרפים מטען בערכה.

ה-G3 מגיע מגיע עם מעבד מקביל לזה שבגלקסי S5 - מרובע ליבות במהירות 2.5 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801 של קוואלקום. המכשיר יגיע בשתי גרסאות של 2 ג'יגה זיכרון עם 16 ג'יגה אחסון או 3 ג'יגה זיכרון עם 32 ג'יגה אחסון. בדומה לסמסונג ובניגוד ל-G2, הדגם החדש יאפשר החלפה קלה של הסוללה והוספת זיכרון באמצעות כרטיס. ה-G3 מגיע עם סוללה בעלת קיבולת של 3000 מיליאמפר, שלטענת החברה תחזיק יום שלם של שימוש, למרות המסך המגיע בטכנולוגיה הבזבזנית בסוללה.

אחד הדברים שכדאי לשים לב אליהם בעת השקת ה-G3, הוא שדגם ה-G2 המוצלח מאוד יהפוך אפילו ליותר אטרקטיבי מבחינת מחירו. לפני פחות משנה, בעת השקת ה-G2, מחירו הרשמי עמד על 3,200 שקל, היום הוא נמכר ב-2,450 שקל דרך היבואן הרשמי. באתר זאפ אפשר למצוא את המכשיר גם ב-2,000 שקל ואפילו פחות.