תדיראן איבדה את הזיכיון למותג מוצרי החשמל AEG

לפי הדיווח של תדיראן, המותג אחראי ל-3% מהכנסות החברה ממוצרים מוגמרים

חודש אחרי הדיווח של חברת תדיראן לבורסה כי חתמה על הסכם למכירת זכויות ההפצה של מותג מוצרי החשמל AEG תמורת 15 מיליון שקל, מרחף ענן כבד סביב השלמת העסקה.

היום (א') דיווחה תדיראן לבורסה כי חברת אלקטרולוקס, בעלת המותג AEG, הודיעה לה כי אין בכוונתה לחדש לה את הזיכיון למותג בישראל. העסקה שעליה דיווחה החברה הותנתה בקבלת אישורה של חברת אלקטרולוקס, וספק רב אם האישור יינתן כעת.

לפי הדיווח של תדיראן, המותג אחראי ל-3% מהכנסותיה ממוצרים מוגמרים, והסכם הזיכיון יפוג באוקטובר הקרוב.

מעמד המותג נשחק

המותג AEG ידוע בעיקר במכונות כביסה ובתנורים. בשנים האחרונות מעמדו בשוק הישראלי הלך ונשחק. המותג אלקטרולוקס של החברה הבינלאומית משווק על-ידי חברת מיני-ליין ולא על-ידי תדיראן.

לדברי בכיר לשעבר בענף, לקיחת הזיכיון מתדיראן היא בעיקר מכה מבחינת היוקרה של החברה.

משה ממרוד, בעל השליטה בתדיראן, מסר בתגובה ל"גלובס": "המותג מאוד שולי אצלנו בשנים האחרונות. אנחנו מחכים לאישור שלהם למכירה לצד שלישי".