חדשות הרכב: הדוגמנית אדריאנה לימה "מוכרת" מונדיאל

וגם: הצצה לשלל המכוניות שנחתו השבוע בישראל - מהקרוסאובר ה"עממי" של מרצדס דרך גרסת ספורט חדשה של וולבו, ועד הסטיישן האטרקטיבית ביותר בשוק היום

חדשות הרכב, קמפיין קיה, אדריאנה לימה / צילום: מתוך הוידאו
חדשות הרכב, קמפיין קיה, אדריאנה לימה / צילום: מתוך הוידאו

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: הצצה לשלל רכבים חדשים שנחתו השבוע בישראל: מהקרוסאובר ה"עממי" של מרצדס דרך גרסת ספורט חדשה של וולבו, ועד הסטיישן האטרקטיבית ביותר בשוק היום.

טיוטה לא מסתפקת בדיבורים ותחל בייצור מכונית המימן שלה כבר בחודש דצמבר; גם בסובארו מבטיחים מהפכה עיצובית בשנת 2016 למכונית הדגל שלה STI; אדריאנה לימה הברזילאית מנסה להמיר את דתם של חובבי הספורט האמריקאים, האם היא תצליח? פולקסוואגן גולף מצטיינת במבחני הריסוק, חובבי הספורט המוטורי חווים אין ספור מפחי נפש ואכזבות, ונסיים עם מכון שטיפת המכוניות המקורי והמפנק ביותר בעולם.

יונדאי וקיה ממשיכות במסע לקידום משחקי המונידאל והפעם מנסה היצרנית הקוראנית בסדרת פרסומות חדשה ללמד אותם מהו ספורט אמיתי. הקוריאנים נעזרת בשירותיה של דוגמנית העל הברזילאית אדריאנה לימה שבהחלט מספקת את הסחורה, הינה הפרסומת המועדפת עלינו מתוך השלוש שהתפרסמו.

כיצד הייתם מגיבים אם הייתם עומדים בתור לשטיפת המכונית שלכם בתחנת דלק שכונתית קטנה ולפתע הייתם מגלים כי יחד אתכם עומד ראש הממשלה שבא לשטוף את המכונית שלו? זה בדיוק מה שהרגישו כמה תושבי לונדון שהגיעו לתחנת דלק קטנטנה לשטוף את המכונית שלהם כשלפתע הצטרף ג'נסון באטון, אלוף העולם לשעבר בפורמולה 1 יחד עם מכונית המירוצים שלו.

צפו בתוכנית המלאה...