3,000 מ"ר בעזריאלי חולון הושכרו בכ-2 מ' ש' לשנה

השטח הושכר בבניין A במתחם שבנייתו הושלמה לפני מספר חודשים ■ הסכם השכירות שנחתם, הכולל גם 100 מקומות חניה בחניון תת-קרקעי בבניין, עומד על כ-55.5 שקל למ"ר לחודש

חברת ההיי-טק אופטימל פלוס מעבירה את פעילותה מנס-ציונה למרכז עזריאלי בחולון - כך נודע ל"גלובס". החברה שכרה קומה שלמה בשטח 3,000 מ"ר בקומה השנייה בבניין בן 12 קומות.

השטח הושכר בבניין A במתחם שבנייתו הושלמה לפני מספר חודשים. הסכם השכירות שנחתם, הכולל גם 100 מקומות חניה בחניון תת-קרקעי בבניין, עומד על כ-55.5 שקל למ"ר לחודש - כשני מיליון שקל שכירות בשנה. חוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה.

החברה שפועלת כיום בפארק המדע בנס-ציונה, מעסיקה כ-100 עובדים ובימים אלה מרחיבה את שורותיה ומגייסת עשרות עובדים נוספים. המעבר למרכז עזריאלי חולון נעשה כחלק ממהלך ההתרחבות, ועל-פי החוזה שנחתם עתידה החברה להיכנס לקומה החדשה ששכרה במהלך במהלך הרבעון האחרון של השנה הנוכחית. יש לציין כי שטח המשרדים מושכר ברמת מעטפת כמו שאר עסקאות השכירות במרכז עזריאלי חולון.

נציין כי לאחרונה נחתמו במרכז עזריאלי בחולון 11 חוזי שכירות נוספים בהיקף כולל של כ-3,300 מ"ר בהיקף כספי כולל בגובה כשני מיליון שקל בשנה. בין השוכרים: חברת זיילינקס, חברת פרומדיקס טכנולוגיות; חברת Datech Trade - חברה לפיתוח ושיווק טכנולוגיות בשוק ההון; חברת STG המתמחה בבניה וקידום אתרים; חברת מרטנס הופמן - יועצים לניהול בתחום ההנדסה, כלכלה וארגון; משרד רו"ח בקשי ארונוב; חברת "צור שמיים"- קרן לפיתוח עסקים קטנים ובינוניים; חברת איל פתרונות תוכנה המפתחת ומשווקת תוכנה ליבואני רכב ומכוני רישוי; וסוכנות ביטוח "צח ביטוחים".

דמי השכירות בחוזים החדשים שנחתמו נעו בין 50 שקל למ"ר לחודש ל-70 שקל למ"ר לחודש ברמת מעטפת. דמי הניהול בפרויקט עומדים על כ-17 שקל למ"ר לחודש בממוצע. עסקאות אלו מעידות על ביקוש לשטחים קטנים לצד שוכרי העוגן הגדולים. "אנו חווים ביקושים גדולים לשוכרים בעלי מקצועות חופשיים אשר מחפשים שטחים קטנים יותר, הנעים בין 100 מ"ר ל-500 מ"ר", אמר שרון לוי, מנכ"ל מרכז עזריאלי חולון.

מרכז העסקים עזריאלי חולון משתרע על שטח של 33 דונם בחלקה הדרום מזרחי של העיר ועתיד לכלול עם סיומו 4 בנייני משרדים בשטח כולל של כ-120 אלף מ"ר. המתחם עתיד לכלול גם שדרת מסחר בשטח כ-5000 מ"ר. למתחם כולו 4 קומות חניה תת-קרקעיות הכוללות 2,600 מקומות חניה. היקף ההשקעה הכולל בבניית המתחם מסתכם בכ-800 מיליון שקל.