הוט משיקה את HOT STORE - רשת חנויות למוצרי הקבוצה

בחנויות הרשת יימכרו כל המוצרים של קבוצת הוט בתחום הטלוויזיה והסלולר ■ במקביל החברה תשתף פעולה עם מעבדה סלולרית לצורך תיקון מכשירים

אילן צחי / צלם: תמר מצפי
אילן צחי / צלם: תמר מצפי

חברת הוט הודיעה היום (ב') על השקתה של HOT STORE - רשת חנויות חדשה של החברה. החברה חונכת היום בטבריה את החנות הראשונה מתוך רשת חנויות אשר עתידה החברה לפתוח במרוצת השנה ברחבי הארץ, בהשקעה כספית של מיליוני שקלים.

לדברי הוט, פתיחת רשת החנויות היא חלק מאסטרטגיית החברה לספק ללקוח נגישות וזמינות טובים ונוחים יותר, וכן לספק את כלל המוצרים והשירותים של הקבוצה תחת קורת-גג אחת בחנות ממוקדת שירות.

מנכ"ל הוט, אילן צחי, מסר היום כי "רשת החנויות HOT STORE היא חלק מאסטרטגיית החברה לשפר את חוויית המפגש עם הלקוח, לקדם את תפיסת השירות של הוט ולייצר מגע בלתי אמצעי עם לקוחות החברה".

החנות תציע את כל שירותי הקבוצה, בהם חבילות הטריפל, מכשירי וחבילות סלולר ושיחות בינלאומיות. בחנות יימכרו המוצרים המשווקים על-ידי החברה, בהם HOTFiberBox, מכשירי סלולר, אביזרי סלולר ועוד.

החנות החדשה כוללת עמדות התנסות בממיר החכם של החברה, HotFiberbox.

החנויות ישמשו גם כמרכזי שירות, ולקוחות יוכלו למסור בהן מכשירים לתיקון ולקבל מכשירים מתוקנים בכל נקודה שיבחרו בארץ.

במקביל הודיעה החברה על הוט שירות תיקונים כלל-ארצי לסלולר. החברה הודיעה על שיתוף-פעולה עם רשת המעבדות AFM לטובת שירות תיקונים ללקוחות כל החברות.