הוט מובייל מסמנת את השוק העסקי כיעד עבור קבוצת הוט

תציע לשוק העסקי שתי תוכניות הכול כלול ב-39 שקל בחודש לא כולל מע"מ ■ ללקוחות עסקיים גדולים עם מעל 100 מנויים תוצע תוכנית ב-29 שקל בחודש בלבד

הוט מובייל / צילום אייל יצהר
הוט מובייל / צילום אייל יצהר

חברת הוט מובייל הודיעה היום (ג') על צעד ראשון בכיוון כניסה לשוק העסקי. בשל מגבלות רגולטוריות קבוצת הוט הופכת את הוט מובייל לזרוע שדרכה היא נכנסת לשוק העסקי, וזאת מפני שהיא מחויבת בהפרדה מבנית בין הפעילות הסלולרית שלה לפעילות הקווית. כלומר, הוט מובייל תוכל להציע בעתיד שירותים של הוט טלקום, אך הוט טלקום מוגבלת ביכולת שלה להציע הצעות של הוט מובייל.

יותר מאשר מדובר בצעד עם תוכן, נראה כי החברה מבקשת לבדל את עצמה ממתחרתה המושבעת גולן טלקום, שאינה פועלת בשוק העסקי בכלל אלא בשוק הפרטי בלבד.

מבחינתה של הוט מובייל, הצעד מוכיח שהיא חברת סלולר לכל דבר, שמטרתה להישאר בשוק, ובאה להציע פתרונות אמיתיים ולהתחרות במגרש של חברות הסלולר הגדולות.

במסגרת המהלך תציע הוט מובייל בשוק העסקי שתי תוכניות סלולריות קבועות ללא תקופת זמן מוגבלת, לכל העסקים, בלי תלות בגודלם במחיר אחיד. החברה תאפשר גם רכישה של ציוד קצה ומכשירים ב-36 תשלומים בכל אמצעי תשלום שנוח ללקוח, כולל הוראת קבע בנקאית.

התוכניות הן: תוכנית הכול כלול ב-39 שקל בחודש (לא כולל מע"מ), הכוללת שיחות, SMS, שיחות לחו"ל (31 מדינות) וגלישה בנפח של 4 גי'גה ביט.

התוכנית השנייה היא תוכנית DATA הכול כלול ב-39 שקל בחודש (לא כולל מע"מ), המאפשרת גלישה בנפח גבוה של 7 ג'יגה ביט בטאבלט או במודם סלולרי.

עבור לקוחות עסקיים גדולים (corporate - מעל 100 מנויים סלולריים), שמנהלים מערכות חוזיות ארוכות-טווח, תוצע הנחה קבועה נוספת, והתוכניות עבורם יהיו משתלמות יותר - 29 שקל בחודש בלבד עבור תוכנית ללא הגבלה או תונית DATA.

אילן צחי, מנכ"ל הוט, מסר: "השוק העסקי מוחזק בידי טריאופול הסלולריות הוותיקות, שמנעו ממהפכת הסלולר להיכנס לשוק העסקי. אנחנו מביאים את התחרות לשוק, מתוך תפיסה שלעסקים יש צרכים אחרים, והם לא צריכים לשלם יותר".