סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומות נראית הפרזנטורית הקבועה של החברה, שני כהן, המגלמת את המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה", כאשר היא מציעה ביטוח לאדם קדמון המעוניין לבטח את הממותה שלו. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.6%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומות, המציגה את פונקציית המסך המפוצל שמציע ממיר ה-Fiber Box החדש של החברה, נראים כוכבי הסדרה "זגורי אימפריה" כאשר הם נזכרים בגולים חשובים שהובקעו במונדיאלים בעבר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.4%.

ירידה במספר הפרסומות

הקמפיין של חברת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של קבוצת שטראוס-עלית למותג קפה נמס, עם השקעה נמוכה משמעותית, שעמדה על כ-1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 499 (לעומת 517 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה משמעותית מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-44.6 מיליון דולר (לעומת כ-39.4 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות זכורות ואהובות
 פרסומות זכורות ואהובות