שמועות עקשניות: האם רמי לוי ייכנס גם לשוק הטלוויזיה?

עפ"י הערכות, לוי יציג חבילת טלוויזיה המבוססת על חבילת עידן פלוס, ו"ילביש" עליה ערוצים נוספים שירכוש ■ החבילה תוצע בפחות מ-100 שקל לחודש

רמי לוי / צילום: מתוך הוידאו
רמי לוי / צילום: מתוך הוידאו

שמועות עקשניות בחודשים האחרונים מדברות על כך שאיש העסקים רמי לוי מתכוון להיכנס לתחום הטלוויזיה.

מקור השמועות נעוץ בשיחות שניהל לוי עם חברות שונות בדבר אפשרות לשיתופי-פעולה שיאפשרו ללוי להרים את המיזם.

בכך מתכוון לוי למנף את פעילותו בתחום התקשורת לאחר שרכש נתח מחברת התקשורת 015. לפני מספר חודשים בחן לוי אפשרות לשיתוף-פעולה עם חברת טריפל סי של רמי נחום בדרך לטלוויזיה.

המיזם של לוי דומה מאד למיזמים שמתכננות חברות הסלולר, כאשר על-פי הערכות הוא יציג חבילה זולה של שידורי טלוויזיה המבוססים על חבילת עידן פלוס, ו"ילביש" עליה ערוצים נוספים שירכוש. המודל הצר והזול יאפשר ללוי למכור חבילה במחיר של פחות מ-100 שקל לחודש.

לוי פעיל בתחום הסלולר והיה מהראשונים שנכנסו לתחרות בחברות הסלולר הוותיקות. פעילותו הסלולרית אינה מהווה מקור לדאגה עבור השחקנים הגדולים בשוק, אך הוא בהחלט מטריד את השחקנים הקטנים, אם כי פעילותו לא משפיעה בצורה מהותית על השוק.

הנתונים בחודשים האחרונים מראים כי לוי מגייס פחות ופחות מנויים בסלולר, וכי הוא מצליח לגדול במצבת המנויים שלו רק כאשר הוא יוצא במבצע אגרסיבי. מנגנון פעולה דומה צפוי להנחות אותו גם בכניסה לטלוויזיה.