"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת ramilee

העברת התקציב של רשת בגדי ההריון היא חלק ממהלך לשינוי תדמית הרשת ■ היקף הפרסום של ramilee בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה

תקציב הפרסום של רשת אופנת בגדי ההיריון רמי לי (ramilee) עובר למשרד הפרסום "לעומק התודעה" - כך נודע ל"גלובס". הרשת לא השקיעה בשנים האחרונות באופן מסיבי בפרסום, והשתמשה במשרד שאיננו נמנה עם העשירייה המובילה - בלומנקרץ - שטיפל בתקציב במשך כ-8 שנים.

על-פי רמי לי, החלפת משרד הפרסום היא חלק משינויים פנימיים שנערכים בימים אלה במסגרת מהלך רחב של שינוי תדמית ומתיחת פנים, הכולל גם שיפוץ החנויות ושינוי פני המותג.

היקף הפרסום של רמי לי בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה, שהופנו בעיקר לקטלוגים ולשילוט חוצות.

בחברה גייסו לצורך צילומי התדמית את "ההריונית התורנית המפורסמת", וכך כיכבו כפרזנטוריות שורה ארוכה של ידועניות בהיריון, בהן חן שילוני, לירון ויצמן, סיגל שחמון, אילנית לוי, שלי גפני, רווית אסף, מאיה קרמר, איזבל אדלר ועוד.

רמי לי היא רשת אופנת ההיריון הגדולה בישראל. החברה הוקמה לפני 71 שנה על-ידי רמי מזרחי, שהעביר לפני כעשור את מושכות הניהול לשלושת ילדיו. כיום מונה הרשת 26 סניפים בפריסה ארצית.