סכנת סגירה לערוץ 24: 17 עובדים פוטרו, ההפקות נעצרו

בשבועות האחרונים מנהל ערוץ 24 מגעים מול מועצת הכבלים והלוויין בבקשה לשנות את יחס השידורים שלו ולאפשר לו לשדר 70% מוזיקה ו-30% תוכן אחר

ערוץ 24, ערוץ המוזיקה הישראלי של קשת, עומד בפני סכנת סגירה. ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים פוטרו 17 עובדים שהם כ-40% מעובדי הערוץ, וכל ההפקות של הערוץ נעצרו.

עוד נודע כי בשבועות האחרונים מנהל ערוץ 24 מגעים מול מועצת הכבלים והלוויין בבקשה לשנות את יחס השידורים של הערוץ ולאפשר לו לשדר 70% מוזיקה ו-30% תוכן אחר. כיום היחס עומד על 95% מוזיקה ו-5% תוכן אחר - מה שמוביל, לדברי גורמים בערוץ, להעמקת הפסדיו.

ערוץ המוזיקה הישראלי דשדש מיום הקמתו. בשנת 2009 הערוץ נמכר לזכיינית ערוץ 2 קשת, ומאז הגיע אמנם להישגי צפייה, כמו בעת שידור התוכנית "אייל גולן קורא לך" - אך גם ידע גם כישלונות מהדהדים, כמו תוכניתה של דנה אינטרנשיונל ששודרה בשנה האחרונה.

לאור העובדה שמדובר בפלטפורמה הטלוויזיונית היחידה כמעט היום לאמנים מבצעים, סגירת ערוץ 24 עשויה להשפיע על שוק המוזיקה הישראלי.

בשיחות עם מועצת הכבלים והלוויין הבהירו אנשי הערוץ, ובראשם מנהלו הנוכחי אורי דיקשטיין, כי בשוק הקליפים המשתנה, הנסמך בעיקרו על פלטפורמות דיגיטליות חינמיות ונגישות כמו יו-טיוב, קיים קושי מהותי להמשיך לנהל ערוץ טלוויזיה המבוסס על סוג זה של תכנים.

בערוץ 24 סירבו להגיב. את תגובת מועצת הכבלים והלוויין לא ניתן היה להשיג.