מתחזקת ההערכה: הנער מוחמד אבו ח'דיר נרצח בידי יהודים

ככל שעוברות השעות במערכת הביטחון מתחזקת ההערכה שמוחמד אבו ח'דיר בן ה-16, שגופתו נמצאה ביער י-ם לאחר שככל הנראה נחטף, נרצח על רקע לאומני כנקמה על רצח שלושת הנערים

היער בו נמצאה גופתו של הנער הפלסטיני / צילום: רויטרס
היער בו נמצאה גופתו של הנער הפלסטיני / צילום: רויטרס

ככל שנוקפות השעות מתחזקת ההערכה כי רצח הנער הפלסטיני בן ה-16, שגופתו נמצאה הבוקר (ד') ביער ירושלים, התבצעה על רקע לאומני ויהודים הם ככל הנראה שעומדים מאחורי המעשה. במשטרה בודקים בין היתר האם המעשה בוצע כפעולת נקם על רקע מציאת גופות שלושת הנערים החטופים.

בשעות הלילה התלוננה במשטרה משפחת הנער, מוחמד אבו חדיר משועפאט, כי הוא נעדר מאז ליל אמש. במקביל, עדי ראייה דיווחו כי ראו נער "מוכנס לרכב" באזור בית חנינא. מספר שעות לאחר מכן נמצאה גופתו של הנער ביער.

עם קבלת הדיווח על מציאת הגופה, החלו כוחות המשטרה בניסיונות לאתר את המכונית החשודה ובאזור הוקמו מחסומים.

האירוע הצית עימותים אלימים בצפון ירושלים, כשמפגינים יידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון בשכונת בית חנינא. בנוסף, הושלכו ארבעה מטענים מאולתרים לעבר שוטרים סמוך למקום ואחד מהם התפוצץ.

הרוחות התלהטו ובשעות הצהריים העלו המונים באש את תחנת הרכבת הקלה בשכונת שועפאט. במהלך העימותים נפצעה עיתונאית ישראלית ככל הנראה מירי שכוון לעברה. היא פונתה על ידי אנשי הסהר האדום לבית החולים הדסה הר-הצופים בירושלים, כשהיא סובלת מפגיעות בפניה.