אופיר גרינברג רכש מאזורים קרקע ב-30 מיליון שקל

מנכ"ל אזורים לשעבר והאחים יקותיאל רכשו את המגרש בשטח כ-9 דונם בחלקה הדרום-מערבי של העיר הוד השרון באזור התעסוקה נווה נאמן

אופיר גרינברג / צילום: תמר מצפי
אופיר גרינברג / צילום: תמר מצפי

אופיר גרינברג, מי שהיה מנכ"ל חברת הנדל"ן אזורים ופרש מתפקידו לפני כשנה וחצי, רכש קרקע לבניין משרדים מהחברה שניהל בעבר, כך נודע ל"גלובס". מדובר במגרש בשטח כ-9 דונם בחלקה הדרום-מערבי של העיר הוד השרון באזור התעסוקה נווה נאמן. את הקרקע רכש גרינברג באמצעות חברה חדשה שהקים לאחרונה, החברה הכלכלית לפיתוח ישראל, עם חברת א.מ.י. נדל"ן של האחים אמיר ומעוז יקותיאל בכ-30 מיליון שקל. העסקה נסגרה סופית רק לפני כמה ימים.

במקום מתכננים השותפים להקים בניין משרדים בן 7 קומות מעל קומת מסחר וחניון תת קרקעי. הפרויקט, שעתיד לקבל בימים הקרובים היתר בנייה מעיריית הוד השרון, יכלול שטחי מסחר בהיקף כ-5,000 מ"ר בנוי ושטחי תעשיה עתירת ידע ומשרדים בהיקף של כ-10,000 מ"ר. החברה כבר חתמה על חוזה ביצוע עם חברת הבנייה STR של משפחת טנוס ועל פי לוחות הזמנים בניית הפרויקט צפויה להתחיל החודש. את הפרויקט ילווה בנק הפועלים. כל שטחי המשרדים מיועדים למכירה ושטחי המסחר להשכרה. עלות בניית הפרויקט כולל מרכיב הקרקע עומד על כ-140 מיליון שקל ועל פי לוחות הזמנים המתוכננים הוא צפוי להתאכלס בתחילת 2016.

גרינברג אישר את הפרטים ואמר כי "יש דרישה למשרדים בהוד השרון, אנו מכוונים לקהל יעד של משרדים קטנים יחסית ועד כה כבר מכרנו כ-40% משטחי המשרדים".

עו"ד אמיר יקותיאל ואדריכל מעוז יקותיאל השותפים עם גרינברג בעסקה פועלים בתחום הנדל"ן באזור השרון זה כ-15 שנה. עד כה עסקו השניים בעיקר בהשבחת נכסים, קידום תוכניות בניין עיר וניהול קבוצות רכישה. חלקם בשותפות בפרויקט עומד על 60% בעוד חלקו של גרינברג עומד על 40%. הקרקע שנרכשה מאזורים הוערכה בספרי החברה, כך על פי הדוח השנתי האחרון שפרסמה החברה בבורסה, בכ-28 מיליון שקל.