בזק בינלאומי משיקה פלטפורמה חדשנית לעסקים קטנים

החברה השיקה שירות שמקנה לעסקים קטנים כלי ניהולי שיסייע להם בניהול העסק בהיבט של שיווק, פרסום, ניהול לקוחות ועוד ■ מוטי אלמליח: הפלטפורמה Bigger מייצרת הזדמנות לעסקים קטנים להגדיל את היקף פעילותם בעלויות נמוכות

חברת בזק בינלאומי השיקה היום את Bigger, שירות חדש שפתחה החברה ואשר מיועד לעסקים קטנים. מדובר במוצר מעניין, שמקנה לעסקים קטנים כלי ניהולי שיסייע להם בניהול העסק בהיבט של שיווק, פרסום, ניהול לקוחות, קידום העסק בזירות הדיגיטליות ועוד.

לדברי מנכ"ל החברה מוטי אלמליח, מדובר בצורך משמעותי ביותר בקרב עצמאים ועסקים קטנים שהמוצר החדש מעניק להם מענה שלם לצרכיהם השיווקיים. כך, ממחקרים שערכה בזק בינלאומי טרם השקת המוצר, עולה כי הצורך המרכזי של מרבית העצמאים ובעלי העסקים הקטנים הינו הגדלת העסק וכי תחום השיווק מהווה את החסם המרכזי של בעלי העסקים הקטנים להצלחה ולצמיחה. בעלי עסקים ציינו כי הקושי בשיווק העסק נובע מחוסר ידע, חוסר זמן וחוסר במשאבים כלכליים ולדברי החברה - Bigger מספק מענה למכלול האתגרים הללו.

הפלטפורמה כוללת בניית אתר אינטרנט לעסק כולל תוכן ייעודי המותאם לסוג העסק והתאמה מלאה גם לסלולר, מערכת ניהול לקוחות ידידותית למשתמש, שליחת הודעות והצעות ערך רלבנטיות של קמפיינים שיווקיים באמצעות דואר אלקטרוני ו- SMS, ופרסום ממומן בגוגל - פרסום בקליק בתקציב אותו קובע בעל העסק.

כרגע לא ניתן יהיה לבצע הזמנות, או מסחר אלקטרוני דרך האתר שמקימה החברה ללקוח, ואולם בשלב הבא השירות הנוסף יתלווה למוצר, כך שבעל עסק למשל כמו פיצריה, יוכל דרך האתר לקבל הזמנות למשלוחים. השירות עולה 249 שקלים לחודש, והלקוח לא חייב להיות לקוח של בזק בינלאומי. הפרסום וקידום האתר בגוגל, הוא בתשלום נפרד של בעל העסק.