סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות

בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע הפרסומת של קופת-החולים מכבי, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומות נראה אדיר מילר, פרזנטור הקופה, כאשר הוא מתכונן לניתוח הראשון שלו כרופא צעיר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-70% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.3%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים כוכבי הסדרה "זגורי אימפריה" עוזרים לסבתא למצוא את הטלפון הנייד שלה שאבד. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי השבוע ניכרת במדד בולטות מיוחדת של פרסומות הומוריסטיות - ייתכן כי בשל המצב הביטחוני ובשל רצונו של הציבור בהפוגה קלה משידורי החדשות האינטנסיביים.

סופר-פארם הכי מושקעת

הקמפיין של רשת סופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של בנק מזרחי-טפחות, עם השקעה נמוכה יותר של כ-1.4 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר ועומד על 565 (לעומת 566 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר ועומד על כ-37.2 מיליון דולר (לעומת כ-45.1 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

זכורות
 זכורות