מגה, קפה גרג וחברות נוספות: אמץ לוחם - גרסת "צוק איתן"

מתיקונים עבור משפחות המילואמניקים ועד בייביסיטר לחיות המחמד שלהם - שורת ארגונים נרתמים לסייע ללוחמים

ההתגייסות הכוללת למען יושבי הדרום ולוחמי צה"ל מקבלת פן נוסף, עם יוזמות המסייעות למשפחות הלוחמים שמחכות בבית.

"בהצדעה": עזרה למשפחות החיילים

מועדון בהצדעה, מועדון ההטבות של אנשי המילואים והחיילים המשוחררים, יוצא בניסיון להושיט יד ומציע את שירות "משלים למילואים" - שירות המסופק למשפחות החיילים ללא עלות, 24 שעות ביממה, ומציע מגוון שירותי סיוע ונוחות, כמו תיקון תקלות בבית, שירותים למוצרי חשמל, שירותי רכב, שירותי חירום, הזמנת רופא ועוד.

פרטים נוספים באתר המועדון: behatsdaa.org.il.

צער בעלי חיים: פנסיון חינם לחיות מחמד

גם באגודת צער בעלי חיים בישראל מתגייסים לעזרת מתגייסי צו 8: עם תחילת מבצע "צוק איתן" פתחה האגודה את שעריה לכל תושבי הדרום המטווחים ומאפשרת להם לשכן את חיות המחמד בפנסיון הכלבים והחתולים ללא תשלום עד יעבור זעם. עם התרחבות המבצע והמגויסים הרבים בצו 8, פותחת האגודה את שעריה ועומדת לצדם של המגויסים הרבים בצו 8 ומזמינה אותם לשכן את בעלי החיים שלהם, ללא תשלום, בפנסיון הכלבים והחתולים עד לסיום שירות המילואים.

לפרטים ניתן להתקשר לטלפון: 4553*.

מגה: אימוץ חיילים, תרומת סלי מזון וציוד לבית-הספר

ברשת מגה הודיעו השבוע על שורת צעדים לתמיכה בלוחמי "צוק איתן" ובתושבי הדרום. במקביל לאימוץ חיילי גדוד "ינשוף" בהנדסה הקרבית ולתרומות נרחבות לחיילים, חלקן פרי יוזמה פרטית של מנהלי סניפים באזורים השונים, תרמה מגה מאות סלי מזון למשפחות בשדרות השוהות במקלטים, וכן ילקוטים לבית-הספר לתלמידים העולים לכיתה א' וערכות ציור וצבעים לילדים השוהים במקלטים.

הרוכשים במגה באינטרנט זכאים למשלוחים חינם בכ-62 יישובים באזור עוטף עזה ולערים הנמצאות בטווח ירי הרקטות, בהן באר-שבע, קריית מלאכי, קריית גת, שדרות, אשדוד, אשקלון ועוד. שירות המשלוחים ימשך עד 25 ביולי ויינתן לכל קנייה בסך 180 שקל ומעלה. הרשת תשקול את המשך השירות על פי ההתפתחויות בדרום.

קפה גרג: ריכוז תרומות ואיסוף מוצרים בסניפים

גם רשת קפה גרג יוצאת בפעילות למען חיילי צה"ל, במסגרתה ייאספו אלפי חבילות עם מוצרים וצ'ופרים עבור חיילי צה"ל המשרתים בדרום ובעוטף עזה.

חברי מועדון הלקוחות של קפה גרג יקבלו מסרון לכל מי שרוצה לתרום חבילות לחיילים איסוף מוצרים יתקיים בכל אחד מהסניפים של גרג, ביגה וסנדוויץ בר.

החבילות ירוכזו עם מגוון מוצרים וארוחות של קפה גרג ותועברנה ישירות לחיילים בעזה באמצעות האגודה למען החייל.