שיא למכבי חיפה: 10,000 מנויים; תעקוף את מכבי ת"א?

האוהדים הירוקים מסתערים על המנויים לאצטדיון החדש בסמי עופר ■ האלופה כבר מכרה את כל 11,000 המנויים שהוציאה למשחקיה בבלומפילד

אוהדי מכבי חיפה / צלם: שלומי יוסף
אוהדי מכבי חיפה / צלם: שלומי יוסף

עדיין מוקדם לדעת האם מכבי חיפה תצליח לשבור בעונה הנוכחית את הגמוניית השליטה המקצועית של מכבי ת"א בליגת העל. אך דבר אחד נראה כבר עכשיו די ודאי: הירוקים יצליחו לעקוף את האלופה בכל הקשור לתחום מכירת המנויים, לראשונה מזה שנים ארוכות.

חיפה הודיעה היום (ד'), חודש בדיוק לפני פתיחת משחקי הליגה, כי חצתה את רף ה-10,000 מנויים שמכרה למשחקיה לעונת 2014/15, שייערכו באצטדיון החדש סמי עופר. מדובר באופן טבעי על שיא כל הזמנים עבור חיפה, שבשנים האחרונות, באצטדיון קרית אליעזר, התקשתה לחצות את רף ה-6,000 מנויים בעונה.

בעלי הקבוצה, יעקב שחר, אף התקשר היום לברך באופן אישי את הרוכש ה-10,000, האוהד דניאל פרצוב, בן 31 מעכו. שחר הודה לו ואיחל לו עונה מוצלחת.

מכבי חיפה מוכרת השנה את המנויים שלה במחירים של 660 עד 1,600 שקל (לא כולל יציעי "זהב" ו-VIP שונים להם המחירים גבוהים יותר).

כהשוואה, מכבי ת"א מכרה 11,000 מנויים למשחקיה באצטדיון בלומפילד (כל המנויים האפשריים שהוציאה למכירה, בשל תכולתו הקטנה של המגרש היפואי), כך שקיים סיכוי טוב שחיפה תעקוף אותה. את יתר המקומות תציע מכבי ת"א למכירה בכרטיסים בודדים לאוהדיה, ולאוהדי קבוצות החוץ.