Refresh תטפל בניו-מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"

חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister

אדם שוב, מנכ"ל ריפרש / צילום: איל יצהר
אדם שוב, מנכ"ל ריפרש / צילום: איל יצהר

חברת הדיגיטל Refresh, בבעלות אדם שוב, תטפל בתקציב הניו-מדיה של יבואנית מותגי האלכוהול "הכרם". Refresh טיפלה עד לאחרונה ובמשך שנים במותגי האלכוהול של המתחרה המרכזית של "הכרם", IBBL Spirit, חברה-בת של קוקה-קולה ישראל שמתמקדת במשקאות אלכוהוליים.

בבעלות "הכרם" זיכיון ליבוא מותגי אלכוהול בינלאומיים, בהם רמי מרטן, גלנפידיך, טולמור דיו, מידורי, סטולי, יגרמייסטר, ואן גוך וכן הפצה של יינות יקב דלתון.

פעילות הניו-מדיה של יבואניות האלכוהול מאתגרת, לאחר שעבר לאחרונה בכנסת החוק המגביל פרסומת על מותגי אלכוהול. החוק יצר הגבלות לא פשוטות שחייבו את המפרסמים "לחשוב מחוץ לקופסה" ולמצוא פעולות שיווקיות יצירתיות שיעמדו בתנאי החוק.

סוכנות הדיגיטל Refresh מטפלת בין השאר בקבוצת דור-אלון, רשת המרכולים AM:PM, רולדין, פירמת רואי החשבון KPMG, מפעל הפיס, המדען הראשי ועיריית ירושלים.