כמה באמת עולה צנצנת קפה טסטרס צ'ויס בסופר-פארם?

המחיר של טסטרס צ'ויס בסניף סופר-פארם בכלבו שלום, במסגרת מבצע, עומד על 19.90 שקל - אך כדי להרשים את הצרכן בדבר גובה ההנחה, מדבקת המחיר המלא המופיעה על המוצר מציינת מחיר דמיוני של 50.50 שקל

קפה טסטרס צויס / צילום: מיכל רז חיימוביץ
קפה טסטרס צויס / צילום: מיכל רז חיימוביץ

ממתי צנצנת קפה טסטרס צ'ויס עולה 50.50 שקל? אז זהו, שהיא לא. המחיר למוצר הזה ללא מבצעים עומד על כ-35 שקל באתר האינטרנט של רמי לוי. המחיר במסגרת מבצע עומד על 27.80 שקל.

אלא שבסופר-פארם, המצויים בימים אלה (רביעי-חמישי) בעיצומם של מבצעי מכירות ללקוחות לייף סטייל, החליטו לשנות את התמונה.

המחיר של טסטרס צ'ויס בסניף סופר-פארם בכלבו שלום בתל-אביב, במסגרת מבצע לימי המכירות, הוא ללא ספק משתלם ועומד על 19.90 שקל לצנצנת קפה נמס טייסטר צ'ויס - אבל כדי להרשים את הצרכנים בדבר גובה ההנחה, וכמובן כדי לגרום להם לרכוש את המוצר בלי שום דילמה, מדבקת המחיר המלא המופיעה על המוצר מציינת מחיר דמיוני, שלא לומר מנותק מהמציאות, של 50.50 שקל ליחידה.

לא מעט כתבנו על הצרכן הישראלי חובב המבצעים שאוהב להעמיס עגלת קניות על טהרת הקופונים ומבצעי הכסאח, אבל מקומם לגלות שרשתות מרשות לעצמו לצאת מנקודת הנחה שהצרכן הישראלי תמים עד כדי כך ואינו מכיר את המחיר המלא למוצרים שהוא נוהג לצרוך.

מסופר-פארם נמסר בתגובה: "במסגרת 'יום לייף סטייל' שהחל היום מציעה סופר-פארם לחברי המועדון שלל מבצעים אטרקטיביים. המבצע המוביל הוא של קפה טסטרס צ'ויס ב-19.90 שקל - מחיר חסר תקדים, ולראיה נמכרו היום 50 אלף יחידות. המחיר המוצג ללא מבצע הוא 39.90 שקל. המקרה שהציגה הכתבת הוא חריג ויטופל בהקדם. יצוין כי זהו מוצר שאינו נמכר באופן קבוע בסופר-פארם אלא רק במבצעים ייחודיים".