סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של הוט מובייל, באמצעות ראובני-פרידן IPG. בפרסומות נראים כוכבי הסדרה "זגורי אימפריה" כשהם עוזרים לסבתא למצוא את המכשיר הסלולרי שלה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.9%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של סלקום, באמצעות גיתם BBDO. בפרסומת מציגה החברה רשת דור 4.5, ובמהלכה משודרות פרסומות של מותגים אחרים בהילוך מהיר, כדי להמחיש את מהירות הרשת. שיעורי הזכירה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.1%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי השבוע עומד המדד בסימן התחרות הצמודה בין 3 חברות הסלולר הגדולות, אשר משיקות את טכנולוגיית הדור הרביעי. 3 החברות העלו 3 פרסומות מקבילות בתחום, ושלושתן נכנסו השבוע למדד, כאשר הפרסומת של סלקום זכורה בשיעורים גבוהים יותר לעומת המתחרות. יחד עם זאת, 3 החברות נמצאות בתחתית הטבלה ברמת האהדה לפרסומות.

נגב הכי מושקעת

הקמפיין של רשת הקרמיקה נגב, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של אתר WOBI, עם סך השקעה נמוך משמעותית, שעמד על כ-822 אלף דולר - מה שמעיד גם על חזרה מסוימת של המפרסמים לשגרה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר, ועומד על 484 (לעומת 258 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה משמעותית מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-33.4 מיליון דולר (לעומת כ-13.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

בניתוח של סך ההשקעה השבועית לאורך זמן, ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז שנכנסה לתוקף הפסקת האש הראשונה במבצע "צוק איתן", אם כי עדיין סכום ההשקעה השבועי נמוך בכ-30% מזה שהושקע בשבוע המקביל אשתקד.

פרסומות
 פרסומות