RGE מקימה את "המקפצה" - חממה למיזמי תוכן

מחפשת אחר מיזמים תומכים בתחומי העיסוק שלה, שאותם תלווה בתהליך הפיתוח העסקי במעין תנאי "חממה", תוך שימוש בפלטפורמות ובנכסי החברה

מודי פרידמן, אביב גלעדי, השקת הסדרה "אלבומים" / צילום: רוני שיצר
מודי פרידמן, אביב גלעדי, השקת הסדרה "אלבומים" / צילום: רוני שיצר

קבוצת התקשורת RGE משיקה תוכנית האצה לסטארט-אפים. חברת התוכן, העומדת מאחורי המותגים "ספורט 5" ו"ערוץ הילדים", מחפשת אחר מיזמים תומכים בתחומי העיסוק שלה, שאותם תלווה בתהליך הפיתוח העסקי במעין תנאי "חממה", תוך שימוש בפלטפורמות ובנכסי החברה.

המיזמים הנבחרים יקבלו ליווי אישי בעולמות השיווק, פיתוח מוצר ופיתוח עסקי בינלאומי מהחברות השותפות בתוכנית ל-RGE - Stuff ,Practical Innovation ו-Chissick & Company.

הרעיון האסטרטגי העומד מאחורי החממה הוא לייצר מודלי הכנסה חדשים שישולבו בפלטפורמות שמציעה החברה, בארץ ובעולם.

על-פי התכנון, בשלב הראשון תפתח החברה את שעריה לקבלת פניות מיזמים וחברות בעלי טכנולוגיה מוכחת הרלוונטיים לעולמות הטלוויזיה, הדיגיטל ולדמוגרפיות של ילדים וספורט.

המיזמים הנבחרים יוצגו לפני פאנל מומחים שילווה את הפרויקט על כל שלביו.

המיזמים שיתקבלו לתוכנית, שתיקרא "המקפצה", יקבלו חשיפה בפלטפורמות הקבוצה, ליווי עסקי ומיתוגי, קידום משמעותי, גישה להתנסות מול קהל אמיתי, ליווי ופיתוח עסקי בינלאומי.

קבוצת RGE, בראשות מודי פרידמן, נמצאת בבעלות משפחת רקנאטי, אביב גלעדי ולן בלבטניק.

ב-RGE אישרו את הפרטים.